/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
internet køb.....!
Fra : Mac.C_ThE_PiMp
Vist : 599 gange
100 point
Dato : 12-12-04 17:21

hej... jeg har en 256 forbindelse hos oncable... jeg ved ik ret meget om det, men jeg vil meget gerne ha noget hurtigere internet... er der ikke en der ka finde ud af hvad der ville være det billigste og nemmeste hvis jeg gerne vil ha sat den op til f.eks 512 eller 1m/bit måsle 2m/bit..? er det nu om dage ik ret billigt at få sat det op...? hvad er det billigste firma på markedet..? og er det problematisk at skifte udbyder...? ved godt det er mange spørgsmål i et, men der er os gode point...

Tue-Tr@ck

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 12-12-04 17:28

En hjælp til noget af dit spørgsmål.

http://www.teleprisguide.dk/hia_top.asp?type=2

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 12-12-04 17:32

er alt for uoverskueligt.... sagde jo jeg var n00b...! kom med et konkret svar på spørgsmålene så får i pointene..:!

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 12-12-04 17:35

jeg vil så lige sige de priser passer ikke helt da jeg selv giver 340-350 kr i måneden foor en 512/512 hos tele 2 ...som jeg mener er billigst og det køre udmærket !

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 12-12-04 19:11

399 for en 2 mbit hos Cybercity! Og mener TDC kører en kampagne lige nu med 2mbit for 349, så der er jo mange muligheder!

Kommentar
Fra : Vismanden

Dato : 12-12-04 19:11

Tele2 skal du ALDRIG vælge. Hellere give lidt mere og så få noget der virker.

Kommentar
Fra : AeroByte

Dato : 12-12-04 21:07

Det er svært at sige hvad det billigeste er.. I mange områder kan man få forskellige lokale tilbud, der hvis det kører stabilt oftest kan betale sig. Ellers vil jeg foreslå at du tager et kig på Cybercity's linier.

Kommentar
Fra : torbenvinter

Dato : 18-02-05 18:22

Jeg synes du skal kikke på cybercity bredbånd. www.cybercity.dk
ellers har TDC et glimrende tilbud, bestil 1mbit og få 4mbit indtil den 1. marts (tror jeg nok)... Personligt ville jeg vælge cybercity, eftersom det er billigst og supporten er lige-så-god...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-02-05 05:13

Gab! Endnu et spørgsmål der aldrig bliver afsluttet!

Godkendelse af svar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 24-02-05 14:37

så blev svarety lukket....