/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
IP-forbindelse!?
Fra : Stronzo
Vist : 261 gange
50 point
Dato : 11-12-04 10:43

Hey alle..

Jeg skal bruge et program, hvor man kan oprette forbindelse til hinanden via IP-adressen..
Ikke et hack-program.. Men et program så vi kan chatte med hinanden via IP.. Hvis
man kan sige at man nærmest IKKE er på nettet.. Det MÅ gerne være et program der
kan oprette forbindelse selv om den anden ikke har programmet installeret? Kan I hjælpe?
Håber jeg har formuleret det fint nok..

På forhånd tak!

M.v.H Stronzo

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-12-04 11:48

Begge computere skal indstallere et eller andet for at kunne få forbindelse.
Netmeeting som er indbygget i windows kan gøre det.

Kommentar
Fra : lavang

Dato : 11-12-04 12:48

hej!
Kan du ringe og snakke med én som ingen telefon har? prøv at læse dit indlæg igennem :)

Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-12-04 16:23

Der er sikkert noget du kan bruge her på min side!
Prøv en gang at se på det!

http://medlem.jubii.dk/severino/download2.html

Kommentar
Fra : nunge

Dato : 17-01-05 19:04

Jeg har et problem med POPROXY - Norton Antivirus kan ikke starte emailbeskyttelse.
Kontroller at TCP/IP er installeret, og at port 110 er tilgængelig.
- Problem for mig er, at jeg kan ikke finde ud af at opnå denne installation.
- Hvad skal jeg gøre

Kommentar
Fra : nunge

Dato : 20-01-05 12:46

Hej kære hjælpere!
Jeg har et problem med POPROXY -Norton Antivirus 2000 kan ikke starte Emailbeskyttelse. Kontroller at TCP/IP er installeret, og at port 110 er tilgængelig.
Problem for mig er, at jeg ikke kan finde ud af at opnå denne installation.
- Hvad skal jeg gøre. - Jeg har Telia abonnement.