/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Stipendier / Spørgsmål
10  freddieme.. 30
Bor i Australien
Fra : quilla
Vist : 1277 gange
60 point
Dato : 10-12-04 03:14

Hej
Jeg vil så gerne starte på en uddannelse i Australien, men da jeg stadig er international student koster det mig en formue. Jeg kan godt få SU, men det vil kun hjælpe mig med at betale mine normale omkostninger. Er der nogen der har gode tips til legatter eller noget ligne.

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 60 point
Dato : 10-12-04 06:24
Kommentar
Fra : Guild

Dato : 10-12-04 14:38

Hvis du er nordjyde:
http://www.obel.com/
/PG

Kommentar
Fra : quilla

Dato : 15-12-04 01:54

Tak for svarerne!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 15-12-04 06:53

Spørgsmålet kan lukkes med "Accepter svar" øverst til højre for det svar du synes bedst om.

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : quilla

Dato : 17-12-04 08:05

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : quilla

Dato : 17-12-04 08:07

Når man nu har fundet et legat man gerne vil søge om, hvad skriver man så i brevet til legat giveren?

Kommentar
Fra : quilla

Dato : 17-12-04 08:07

Når man nu har fundet et legat man gerne vil søge om, hvad skriver man så i brevet til legat giveren?

Kommentar
Fra : quilla

Dato : 17-12-04 08:07

Når man nu har fundet et legat man gerne vil søge om, hvad skriver man så i brevet til legat giveren?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 17-12-04 20:00

Jeg siger tak

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 17-12-04 20:06

Det enkelte legat har sikkert nogen betingelser for tildelingen, og dem skal du selvfølgelig opfylde.

Her er et eksempel.

http://kortlink.dk/so/g6k

mvh
jakjoe