/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
mobiltelefon til aflytning optagelse
Fra : kbd4
Vist : 232 gange
40 point
Dato : 08-12-04 06:41

Hvilken telefon kan anbefales, når den skal kunne optage samtaler man fører på telefonen og skal kunne fungere som optager ved møder etc., hvor telefonen ikke er aktiveret?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 07:35

jeg håber du med dit spørgsmål tager højde for at optagelse af samtaler på telefon - og ved møder - er noget der skal gøres kraftigt opmærksom på - da det ellers er ulovligt ???????

Kommentar
Fra : kbd4

Dato : 08-12-04 08:28

Du har ikke ret i, at det er ulovligt at optage egne telefonsamtaler. Det fremgår klart af Straffelovens § 267, der kun handler om optagelser af samtaler/møder, hvortil man ikke selv har lovlig adkomst til.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-12-04 08:34

Under alle omstændigheder er der ikke nogen mobiltelefon der har den fornødne kapacitet, det højeste jeg har set er en optagekapacitet på 3 minutter.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-12-04 08:35

Desuden vil mikrofonen ikke være følsom nok til at optage et møde medmindre det er et MEGET intimt møde med en indbyrdes deltagerafstand på mindre end 1 meter, og telefone vil være aktiveret imens

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 09:13

kbd4 - ja du har ret til at optage dine egne telefonsamtaler - men du har dermed ikke ret til at bruge dem i trediemands sammenhæng. (privatlivets fred - krænkelse heraf osv)

Men det var jo ikke dit egentlige spørgsmål - jeg farede nok lige lidt hurtigt ud.

Kommentar
Fra : sm7sgb

Dato : 08-12-04 10:07

Min sony ericsson k700i kan optage mere end 3 minuter, er forløbigt oppe på over 13 minuter, men som BP skriver så tror jeg ikke den er god nok til optager ved møder.

MVH

/sgb

Kommentar
Fra : dova.

Dato : 08-12-04 10:22

miritdk

En ting er, at du besvarer et spørgsmål med noget der INTET har med spørgsmålet at gøre, men når du samtidig skriver noget der er forkert, så må man sige at idiotien er fuldendt. Men trøst dig, du er langt fra den eneste på Kandu, der har denne underlige nævenyttige adfærd. Min navnesøster har samme skavank, men i en langt mere fremskreden tilstand. Så ja. Du for hurtigt frem - for hurtigt.

Kommentar
Fra : sm7sgb

Dato : 08-12-04 10:29

dova med (.)

Kommentar
Fra : dova.

Dato : 08-12-04 10:36

sm7sgb med (b)

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 08-12-04 11:16

Hvis du har et håndfri sæt til bilen kan du bare bruge det. Sæt dig ud i bilen, ring op og give dig til at tale. Sæt den til at optage, og nu optager den via højttaleren i bilen...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 11:28

dova. (med punktum)...... dit indlæg passer jo helt fint - PÅ DIG SELV !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hermed slut !

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 08-12-04 11:32

Jeg har engang fået at vide at idioten er den som gør samme ting om og om igen og forventer forskelligt resultat!