/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
hl2 hvordan får jeg consolen ned i spill~
Fra : polpot
Vist : 420 gange
440 point
Dato : 07-12-04 15:24

hej alle

jeg prøver igen
jeg er ved at spille half-life 2, jeg har fået ordnet det sådan, at når jeg kommer ind i spil menuen, er cosolen der, men jeg kan ikke få den frem i selve spillet, så jeg kan få koderne til at virke...
er der nogen der kan hjælpe mig, og gerne på et meget let forståeligt cpu sprog, fordi det der i fovejen er skrevet i dette forum fatter jeg ikke....

bedste hilsner
polpot

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-12-04 16:07

Prøv at trykke på ½ tasten!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-12-04 16:12

eller shift+½

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 07-12-04 16:27

Nu har jeg ikke HL2, men hvis det er lidt magen til de andre så skal den startes med -console..

\\-> Dennis

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 07-12-04 20:39

hey tedd
jeg kan ikke bringe den ned med det du har givet mig, det virker ikke.....
mvh
polpot

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-12-04 20:45

Den tast man normalt bruger er ~ tasten. Spillet er engelsk så normalt sidder den på ½ tasten på et dansk keyboard!
Du kan jo prøve med Crtl+½ så?

Kommentar
Fra : Krold

Dato : 09-12-04 22:14

Du skal gå ind i Options, Advanced og vælge Console :)
Simpelt!

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 10-12-04 09:30

krold
jeg har prøvet dette, men den går ikke.
kender du ikke en komando linie, man skal skrive i konsollen i menuen, så man binder den til en tast......når du så spiller trykker du på den, og så kommer konsollen ned imens du spiller.....

du kan ikke bare gå ind i options advanced og derpå klikke i boxen, det hjælper da ikke på noget...

Kommentar
Fra : david1111

Dato : 10-12-04 16:18

du skal højre klikke på din genvej på skriveboret, i egenskaber. der hvor der står destination, skal du skrive -console bag det der står. så det ser ca. sådan ud C:\Programmer\Valve\Steam\steam.exe -applaunch 220 -console

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 11-12-04 10:26

david
det har jeg gjort, det er jo derfor konsollen starter, når spil menuen kommer frem....hvis jeg skriver cheat koderne der, virker de ikke

polpot

Kommentar
Fra : ST_KuTaIsO

Dato : 05-01-05 00:18

ude i games hovedmenuen i steam der højreklikker du på half-life2

Trykker på properties

klikker på launch options

skriv: -console

sådan

så bruger du ½ / § tasten (den til venstre for 1-tallet) inde i CS ti lat få console ned

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-05 12:18

Fik du løst dit problem så accepter venligst et svar!

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 11-01-05 12:18

nej tedd det er ikke løst, ingen af svarene virker

polpot