/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
problem med ekstern HD
Fra : soekoen
Vist : 1142 gange
20 point
Dato : 05-12-04 20:16

Davs, jeg har det problem at jeg har ALLE mine ting liggende på en ekstern HD, men så er det sådan at jeg kom til at hive stikket til HD'en ud mens den var tændt og nu kan jeg ikke åbne den hvergang jeg forsøger skriver den " G:/ er ikke tilgængelig. Diskstrukturen er beskadiget og kan ikke læses" Kan jeg gøre andet en at formatere ??

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 05-12-04 20:31

gå du bare igang med at formatere

Kommentar
Fra : 987654

Dato : 05-12-04 20:32

ja for filen da, hvis det er gået helt galt kan du altid bruge et file recovery program . prøv http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm det har hjulpet mig et par gange. og så er det freeware. Alle disse filer kan den hente.

ARJ AVI BMP CDR DOC DXF DBF XLS
EXE GIF HLP HTML HTM JPG LZH MID
MOV MP3 PDF PNG RTF TAR TIF WAV
ZIP

Håber det kan hjælpe

Kommentar
Fra : soekoen

Dato : 05-12-04 20:43

mange tak, jeg vil gerne acceptere svaret hvis du også kan fortælle mig hvordan det virker ?! :D

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-12-04 20:51

Jeg har prøvet at anvende programmet og jeg syntes du skal læse det der er til rådighed på det link du fik.
Fordelen ved PCinspector er, at programmet ikke ødelægger noget så hvis det mislykkedes har du stadig mulighed for, at sende disken til et firma der arbejder med at redde data.

Kommentar
Fra : 987654

Dato : 05-12-04 20:54

hej,

Det virker på den måde at du lader programmet scanne din disk. derefter kan du kopiere filer over ligesom i stifinder, det kan tage lidt tid hvis det er en stor harddisk. men det er det hele værd.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 06-12-04 02:59

Hvis PC-Inspector stopper p.g.a. fejl på harddisken, så kan du stadig få yderligere hjælp.
Priserne her: www.diskhelp.dk
I den beskrevne situation... studerende op til 500,- / private op til 1500,- / firmaer op til 3000,-
mvh
Jens