/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
romaskine
Fra : snusi
Vist : 388 gange
100 point
Dato : 04-12-04 21:24

Hej
Har lige set en romaskine i Superbrugsens reklameavis (den kan købes på nettorv). Er det en ok maskine, eller er den for billig, den koster 699 kr.

snusi

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 04-12-04 21:26

snuse - det er mere din udholdenhed end maskinen da det jo er en hjemmemaskine - så min mening - ja den er ok til pengene.

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 04-12-04 21:51

Tak for svaret miritdk.

Dejlig med hurtig svar. Julen er jo som bekendt på vej, og derefter kommer slankekuren som sædvanlig i Januar

mvh
snusi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-04 22:14

ajiiiiiii snusi - og undskyld jeg stavede dit id forkert - det er da ikke julen der giver de elendige ekstra kilo/gram - men tiden mellem jul og næste jul

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 05-12-04 17:36

Hej igen

Pyt du er tilgivet miritdk, det er snart jul

Åhh, nu havde jeg lige regnet med at kunne give julen skylden for de ekstra kilo, men jeg har faktisk ikke problemer med vægten, måske et par kg. Jeg vejer 52 kg.

mvh
snusi