/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hjælp til mit webcam
Fra : _nadia_
Vist : 345 gange
40 point
Dato : 03-12-04 21:37

Hejsa

Jeg har et Creative webcam, men problemet er bare at det ikke funker! Det har tidligere virket, men gør det ikke mere. Det er sat i det rigtige stik, og jeg har installeret det rigtigt, men når jeg går ind i programmet, hvor man kan optage med webcamet og tage billeder, skriver den: "No supported Creative Camera detected. Please plug in to continue..."
Er der nogen der har en idé om hvad jeg kan have gjort forkert, eller hvad jeg skal gøre for at det kan komme til at virke igen?

Har ikke særlig mange point, men håber i vil hjælpe alligvel...
Nadia

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 03-12-04 23:06

har du prøvet bare sådan for sjov at sætte stikket i en anden port ?
Ellers ved jeg det ikke lige :s

Kommentar
Fra : _nadia_

Dato : 03-12-04 23:15

ja... det har jeg. Uden held, desværre

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 04-12-04 00:31

gå i eenh håndtering -kig på enheder til lyd video spil -se om der er gul trek-hvis-dobb klik opdatér driver

Kommentar
Fra : Soran

Dato : 04-12-04 03:29

Jeg ville prøve at afinstallere det og installere igen... Installer driver-CDen før du sætter cam-et i... Mit bedste bud

//Søren

Kommentar
Fra : otto65

Dato : 04-12-04 10:08

Ja også mit bud, ud med skidtet og installer det på ny, så burde det virke.

Kommentar
Fra : sypz

Dato : 14-12-04 11:34

Du kører dit cam over usb indgangene ikke...??? Så ville jeg da først og fremmest prøve, at geninstalere mine usb porte...Har nemlig haft samme problem...Ellers må du starte fra bunden...Ud med dit cam og så instalere du hele lortet fra cdén først..Bagefter kan du så plugge dit cam i igen...
Held og lykke.... :P