/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Miljø fonde/offentligt tilskud?
Fra : IceCap
Vist : 549 gange
200 point
Dato : 03-12-04 12:48

Findes der specielle fonde udelukkende fokuseret på støtte af virksomheder, der arbejder på at indføre ny teknologi, der drastisk kan være med til at sænke forureningen fra afbrænding af fossile brændstoffer? Eller er der evt. offentlige instanser, der har samme formål?

Kommentar
Fra : twitt

Dato : 03-12-04 12:55

Her er i hvert fald noget om statstilskud til energibesparelser i virksomheder:
http://danmark.dk/portal/page?_pageid=34,145004&_dad=portal&_schema=PORTAL

mvh
Twitt

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 210 point
Dato : 03-12-04 12:58

har du forsøgt dig hos erhvervsfremme styrelsen ??? De kan give oplysninger og hvis du er igang med noget også vejledning og støtte

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 03-12-04 14:07

Naturbeskyttelsesforeninger - de giver sikkert ikke en krone - men mon ikke de ved sådan noget?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 03-12-04 14:09

Prøv en opringning til Miljøministeriet!

Godkendelse af svar
Fra : IceCap

Dato : 28-06-05 13:20

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 07-07-07 13:48

Hej Icecap.

Jeg er interesserte i om du har fundet noget, så du er velkommen til at sende en mail til mig.
mvh.
steen.hansen@dk2net.dk