/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Startspærre
Fra : kol
Vist : 521 gange
150 point
Dato : 02-12-04 21:57

Hej.
Kan man afmontere en startspærre i en Golf3 da jeg skal sætte chippen ind 3-4 gange før den virker.
Frygter at den ikke virker en dag.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 02-12-04 22:01

Det er nok bare din chip der er ved at være slidt. Min far havde samme problem på sin Nissan Primera. Han fik lavet en ny nøgle med chip til 185,-.

Mvh
palle Jensen

Kommentar
Fra : kol

Dato : 05-12-04 19:33

Jeg har nu afmonteret startspærren fo rallerede lørdag virkede den ikke mere
Takker for hjælpen alligevel pallenoc

KOL

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 06-12-04 06:50

Det var så lidt...håber du får det til at funge igen som det skal!

Hvis du ikke vil have spørgsmålet "åbent" mere, så luk det venligst, da der i forvejen er rigeligt med "ikke lukkede" spørgsmål her på KANDU!

Ellers RIGTIG god jul!!!

Mvh
Palle