/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
driver problem til printer
Fra : Mils47
Vist : 597 gange
20 point
Dato : 01-12-04 17:47

jeg har lige fået en printer fra mit arbejde men der var ikke nogen driver med og windows xp vil ikke registrere den automatisk. det er en hp deskjet 560 er der nogen der kender en side hvor jeg kan downloade en driver??? på forhånd tusind tak

Kommentar
Fra : gril

Dato : 01-12-04 17:52
Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-12-04 17:56

Hejsa

Prøv at kikke på dette links

http://shor.ter.dk/927233080

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Chatman

Dato : 02-12-04 22:13
Accepteret svar
Fra : ingelh1

Modtaget 20 point
Dato : 03-12-04 15:40

du kan også gå ind på HP.com, vælge drivers og support, vælge din printer og dernæst følge anvisningerne på skærmen.

Godkendelse af svar
Fra : Mils47

Dato : 14-12-04 13:55

Tak for svaret ingelh1. jeg har fået min printer til at virke nu så jeg er meget glad tusind tak

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-12-04 16:35

Hejsa Mils47

Forstår ikke du accepter svaret fra ingelh1 den 03-12
allerede den 01-12 henviser jeg netop et link til HP.Com med en direkte anvisning hvordan du installerer din printer.

Men helt fint du har fået den til at virke

En undrende hilsen herfra
Brian

Kommentar
Fra : ingelh1

Dato : 14-12-04 16:46

Til Brian.
Ja, det var da ærgerligt for dig Brian. Jeg kunne heller ikke gennemskue dit link. Jeg er nemlig også nybegynder på at indstallere.
Hilsen Inge.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-12-04 17:16

Hejsa Inge

Når man klikker på det links som jeg opgav ovenover

nemlig dette

http://shor.ter.dk/927233080

Så kommer man direkte til hp.com samt den side der fortæller hvordan man installerer den omtalte printer i xp.

Så den der med at gennemskue mit links-den skal man længere ude på landet med

Kan du have det godt
og en rigtig
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-12-04 17:23

Tillæg

Mange gange herinde kan man ikke lægge et lang links ind,derfor gør jeg linket kortere

Her er det lange links

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lang=en&lc=en&cc=us&docname=bpd09005&product=59984&lang=en&cc=us

Her er som skrevet før det korte

http://shor.ter.dk/927233080

Men man havner det samme sted

Se det er smart.

Mvh
Brian