/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
start op i windows... hmm...
Fra : Mac.C_ThE_PiMp
Vist : 414 gange
20 point
Dato : 01-12-04 15:08

hej... jeg har li et lille spørgsmål... når jeg starter windows, og ser mine processes(Ctlr+Alt+Del) så starter den nogle programmer som jeg egentlig ik vil ha til at køre... services, ituneshelper, osne, dvdplay... bla... hvordan fjerner jeg dem, og hvordan får jeg dem til at lave være med at starte op ved windows start...?

tue

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-12-04 15:11

Fjerner dem gør du ved at afinstallere det program der hører til. Vil du ikke have dem til at starte op automatisk, kan du højreklikke på "denne computer" vælge administrer og services og deaktivere dem der..

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 01-12-04 15:12

eller kør msconfig

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-12-04 15:13

Undskyld, ikke services men tjenester.

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 01-12-04 15:23

hmmm... mit windows er sat op til engelsk... nogler der li kaguide mig igennem det på engelsk...?

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-12-04 15:25

"My computer" - manage - "services and programs" - services

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 01-12-04 15:28

Hvis det er XP, så se link:

http://www.eaid.dk/eaid.php?action=vis&id=304

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 01-12-04 15:28

ja så ka jeg se en masse filer... og va gør jeg så med dem...? det er somsagt services, ituneshelper, osne, dvdplay jeg vil ha væk...!