/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
for vild puch
Fra : bamse55
Vist : 538 gange
50 point
Dato : 07-08-02 14:44

hej jeg har en puck maxi med 75 hk påhångsmotor jeg kan fandme fyrer op få en koger og så trak jeg fra min fars honda750cb ikke droslet og mindt 200 meter på bagjul men jeg ville høre hvor stærk den kan køre uden det hele falder fra hinanden jeg har været oppe at køre 130km/t så turde jeg skulle ikke mere men hvor kan stærk den kan køre uden det hele falder fra hinanden.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 07-08-02 16:41

Stop ved 513,789 Km/t, ellers ryster bagagebæren for meget. (især hvis man har 3 kasser øl med).

MVH

Accepteret svar
Fra : masteraugust0

Modtaget 50 point
Dato : 07-08-02 17:42

Hej igen Bamse
Normalt går en moderne mc m/75HK omkring 210-215
men med vægten på din Puch og det mindre frontareal kan du regne med ca.300km/t.
Hvornår den falder fra hinanden kommer an på hvor godt du har spændt bolte og diverse elastikker.
Når du kommer op på de 300 er det hele nok heller ikke faldet fra hinanden , så mon ikke svaret er = 300km/t

Mvh.Masteraugust

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 11-08-02 22:51

Er du syg, du laver da forhåbenligt kun sjov, for du skal da absolute ikke kører over 100 km/t på en puch, motoren smadre, dækkene sprænger, og stellet sprænger til atomer... Ej det er altså ikke sjovt at kører over 100 på en puch, lortet falder jo sammen uden varsel....

Mit råd: Pil din påhængsmotor af og smid den af h***** til... Køb et godt tun sæt og få den til at kører 80-90 km/t.... Kik her: www.protuna.dk

Med Venlig Hilsen

Jon Langberg Rasmussen..

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 22-02-03 21:57

Det lyder fedt!!! har du illeder af den så send dem til tp@orstedturist.dk

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 23-03-03 22:08

ja hvis d har kan d også sende nogle til mig!!!!!!!bambusneger@hotmail.com

Kommentar
Fra : NJOY2

Dato : 27-09-03 13:56

Og jeg vil godt vide hvor motoren får sin køling fra ?!?!? Såen en motor plejer jo at være vandkølet.. har du så sat en spand vand på trinbrættet ???

Det lyder for mig ret usandsynligt...

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 30-10-03 21:25

Fuld af løgn...

Kommentar
Fra : salling73

Dato : 27-09-04 17:27

jeg vil godt se de billeder af den knallert.. en påhångsmotor er det ikke til en båd..
sådan en skal ha meget vand *SS* det kun godt være du har en 200 litter trummel med vand på den *GG*