/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
lagersalg af dyrberg/kern smykker
Fra : August07
Vist : 6409 gange
20 point
Dato : 01-12-04 12:43

Jeg har hørt at dyrberg/kern skulle ha´ et lagersalg på frederiksberg i kbh, men er der nogle der kender adressen, og hvornår det er??? eller kender et sted hvor man kan finde ud af det???

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-12-04 17:09

Noget tyder på at det er for sent
Når jeg går ind på siden www.where2go.dk kan jeg ikke finde teksten til det link jeg har fundet.

... Kollektionssalg – masser af smykker Dyrberg-Kern holder deres største kollektionsudsalg
i år. Det sker på Kastanievej 2, 1876 Frederiksberg C. Onsdag den ...
www.where2go.dk/html_nyhedsbrev/denneuge... - 21k

Where2Go Nyhedsbrev
... Det sker på Kastanievej 2, 1876 Frederiksberg C. Onsdag den 24. november kl.
11-19, torsdag den 25. november kl. 11-19, fredag den 26. november kl. 11-19. ...
www.where2go.dk/html_nyhedsbrev/denneuge... - 21k
[ Flere resultater fra www.where2go.dk/html_nyhedsbrev/denneuge ]

mvh
jakjoe