/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Gøre til start side!!??!!??
Fra : jjhj
Vist : 433 gange
50 point
Dato : 01-12-04 08:58

Hej.. ville bare lige høre om der var nogle her inde der ved hvorn man laver den der BOKS der kommer frem når man er inde på en side, hvor der står: vil du gøre www.(et-eller-andet).dk til startside!?

Hvis der er nogle der kender HTML koden til den vil i så ikke være søde at skrive til mig. Vil gerne tilføje den til min side!!

JJHJ

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 01-12-04 09:12

gå op i funktioner vælg internet indstillinger og tryk på aktuel side

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 01-12-04 09:15

hihi..

det var ikke det jeg mente, men tak for svaret...

Det jegf mente var at hvis jeg selv har en hjemmeside, og jeg gerne vil have sådan en BOKS der popper op, med om man vil gøre siden til startside! Et Popup vindue!!!

jjhj

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 01-12-04 09:27

Indsæt dette i din kode!

<A style="cursor:hand;" onClick="this.style.behavior='url(#default#homepage)';this.setHomePage('Set'>http://www.SKRIVDINHPHER.dk/');">Set ViewSource.dk as Startpage</a>

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 01-12-04 09:35

hey, ostemanden...

den ver desværre ikke...der står bare Set'>http://www.SKRIVDINHPHER.dk/');">Set gameslayer.tk as Startpage</a>
nede i bunden af siden!

jjhj

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 01-12-04 09:41

Jamen marker det hele... altså:

Kode
<A style="cursor:hand;" onClick="this.style.behavior='url(#default#homepage)';this.setHomePage('Set" target="_blank">ht tp://www.SKRIVDINHPHER.dk/');">INDSÆT TEKST HER</a>

Skal indsættes i dit dokument.

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 01-12-04 10:14

>>>ostenmanden

du kanjo selv lige tjekke hva der står på min side! www.gameslayer.tk

Kig ALLER nederst på siden!!!

hilsen jjhj

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 01-12-04 10:14

>>>ostenmanden

du kan jo selv lige tjekke hva der står på min side! www.gameslayer.tk

Kig ALLER nederst på siden!!!

hilsen jjhj

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-12-04 10:25

her - den bruger jeg visse steder og den virker

<embed src="hentfil.asp?hentfil=21" width="1" height="1" type="audio/midi" loop="true" autostart="true">

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 01-12-04 12:53

Kode
Vil du sættte denne side som din Startside ?
<br><br>
Vælg :
<a href="#" onclick="this.style.behavior='url(#default#homepage)';this.setHomePage('DIN_SIDE.HTML');">Ja tak</a>

..hvor : "DIN_SIDE.HTML" er den side klienten, så kan vælge som startside ...eller fortryde !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 01-12-04 13:05

Ikke fordi jeg kan hjælpe, men jeg vil lige blande mig.
Popup vinduer der spørger om man vil gøre denne side til sin startside, er da noget af det væreste der er opfundet. (Næst efter mobiltelefonen)
Folk kan da nemt finde ud af at sætte din side som deres startside, hvis de ønsker det. Eller du kan nøjes med at lave en knap (Gør til startside) på siden. Så tvinger ud ikke dine besøgene, til at tage stilling til, om de vil have din side som startside.
Der er jo lidesom en grund til at en god popup stopper er så efterspurgte.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-04 13:23

I forlængelse af dbl's kommentar :

Hvis ikke I ved hvad i laver ? ...så lad være at prøve at gå ind på denne side, jeg har skrevet til skræk og advarsel :

http://home20.inet.tele.dk/friheden/temp/igen.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-04 13:39

Langt 'pænere' og høfligere er det at skrive på sin side :

Citat
Ønsker du at tilføje denne side blandt dine Fortrukne sider ?

Så tryk : CRTL + D

Hold [Control] tasten nede og tryk på [d] tasten samtidig .

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : jjhj

Dato : 01-12-04 15:23

Tak for svaret molokyle.