/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
få udskrift over hvem der har ringet til~
Fra : avminarm1
Vist : 1421 gange
50 point
Dato : 30-11-04 21:12

Hvordan kan jeg det? - jeg har brug for at kunne bevise at et bestemt telefon nummer har ringet til mig?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-11-04 21:24

Kontakt din teleudbyder.

Kommentar
Fra : avminarm1

Dato : 30-11-04 21:29

nix det kan de ikke (Telmore)??

Kommentar
Fra : Vismanden

Dato : 30-11-04 21:29

Det kan man ikke. Jeg prøvede at få orange til at sende mig en. Hun sagde at hun kun kunne sende mig en over hvem JEG havde ringet til.
Hun sagde at hvis det var vigtigt skulle pilitiet blandes ind i det, før jeg kunne få det.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-12-04 00:34

tjahhhhhhh det er mere usandsynligt end sandsynligt at du vil kunne opnå at få de udskrift. Så medmindre der foreligger noget kriminelt og politiet kan indblandes - hvad der skal en hel del til - så er der ikke meget du kan gøre.

Mit råd - brug nummerviser - brug tlf.svar - der kan du faktisk bevise det bla. ved at ringe til nummeret - men husk at gemme det.

Kommentar
Fra : avminarm1

Dato : 01-12-04 11:11

tjaa vi får se - foreløbigt er der en advokat indblandet - tak for svar - kan man ikke dele points herinde?