/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Cowboys & Angels soundtrack
Fra : 1HolM1
Vist : 669 gange
125 point
Dato : 30-11-04 20:54

Hej, leder efter et soundtrack til filmen "Cowboys and Angels". Filmen er fra år 2000. Det er noget tid siden jeg sidst så filmen (på Tv) og kan derfor ikke præcisere mit spørgsmål så meget. Sangen bliver spillet til aller-sidst i filmen lige inden rulleteksterne kommer. Genren er højst sandsynligvis Celtic, da den er meget afslappende. Den bliver ikke sunget på engelsk, men et andet udelandsk sprog af en kvindestemme.

Håber på hjælp og på forhånd tak

Kommentar
Fra : pims

Dato : 30-11-04 21:03

Hej 1HolM1, prøv at gå ind på cdon.com og slå op under soundtrack, hvis de har den kan man bestille den online, som regel til en rimelig pris.
Håber du finder det du søger, hilsen pims.

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 30-11-04 21:09

Kan han hedde Garth Brooks ham der har lavet den ???... Hvis det er ham så har jeg den..

-Squarna

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 135 point
Dato : 30-11-04 21:18

http://kortlink.dk/amazon/ezz
THE SONG IS ENTITLED, "ANGELI MELLA BREZZA," PERFORMED BY SASHA LAZARD.

Der er enmængde om Sasha Lazard på nettet, men kan ikke lige finde denne melodi.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : 1HolM1

Dato : 30-11-04 21:21

Rettelse: Filmen er fra år 2003.

Link til alle soundtracks til filmen har jeg fundet på denne side:
http://www.imdb.com/title/tt0377701/soundtrack

- men jeg ved stadig ik hvilken sang det er af disse :(

Kommentar
Fra : 1HolM1

Dato : 30-11-04 21:25

Okay, så ved jeg da hvad sangen hedder :)
- men hvordan kan man få fat i den? Som mp3?

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 30-11-04 21:34

Hvad hedder sangen og hvem har lavet den ?...

-Squarna

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 30-11-04 21:42

Undskyld det dumme spørgsmål, havde ikke læst de andre indlæg...

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 30-11-04 21:42

Er det 2 forskellige film ??

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 30-11-04 22:12
Kommentar
Fra : 1HolM1

Dato : 01-12-04 11:23

Okay, det er så ikke den fra 2003 alligevel :D
Den ER fra år 2000 og udover filmen hedder "Cowboys and Angels" går den også under navnet: "Kissed by an Angel"

Men nogen som muligvis har en idé om hvor man kan få fat i "SASHA LAZARD - ANGELI MELLA BREZZA", som mp3-fil ???

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-12-04 17:40

Jeg kan ikke finde sound track eller mp3.

PÅ denne side http://kortlink.dk/amazon/f34 kan du prøve at spørge Mie LH fra Odense.
Der er mail adresse.

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : 1HolM1

Dato : 17-03-06 11:18

Beklager en lang ventetid, men tak for svaret og her er pointene

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 17-03-06 11:38

Jeg siger mange tak.

mvh
jakjoe