/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
ZIPPO LIGHTER!
Fra : The_Evil_Bong
Vist : 801 gange
100 point
Dato : 28-11-04 18:53

Jeg har for noget tid side købt mig en Zippo lighter...

Den er go' og alt det der.. MEN udsenet på den er ikke lige det fedeste.. eller.. det er fint nok... men kunne være meget federe :P

Så var det jeg tænkte... Kan man købe "hylsktre" eller "covere" Til dem.. altså.. Brænderen der sidder inden i.. sådan man kan købe et "hylster" og flytte den over i... Hvis i forstår...

eller et andet godt forslag til at få endret udsenet lidt...

Hilsen Simon

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-04 19:05

Det er muligt at du kan købe et "cover" til din Zippo lighter, men så er den jo ikke ægte mere.
Det er muligt at du ikke synes det er det fedeste, men originalen er altid det fedeste.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-11-04 19:08

Hvorfor købe en zippo hvis den skal laves om til en nonzippo.

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 28-11-04 19:10

Hmm.. Altså brænderen bliver jo v mæ at være den samme.. Men ku da aligevel være fedt nok... men.. i har jo faktisk lidt ret

Men der er ik nogle der kender en hjemmeside? Eller noget...

IØVRIGT er en af grundene til det at min lighter er blevet ridset af at ligge i min lomme sammen med en 2 krone :'(

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 28-11-04 19:12

www.zippo.dk

ps. En zippo skal da helst være ridset, det er jo lighterens Landrover

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-04 19:18

The_Evil_Bong

Det beviser jo bare at du har penge på lommen

Du må ikke ændre dens udseende, det vil være en synd.

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 28-11-04 19:20

Heh...
Jammen hvad nu hvis jeg ik har penge på lommen :P HEh...

Jo jeg tror faktisk i har ret :P

MEN var der nu en der kendte en hjemmeside.. ville jeg da gerne lige se den... :P

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-04 19:26

Hvis du finder et "cover" til din Zippo, så kan du ikke prale af at have en ægte Zippo, men de vil tro at du har købt den i en spøg og skæmt forretning.
Sådan en Zippo fortjener da mere

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 28-11-04 19:27

Heh.. Oki...

Jeg er overbevist

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 28-11-04 19:27

Der findes jo altså originale lædercovers til Zippo, så helt håbløst er det ikke

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 28-11-04 19:28
Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 28-11-04 19:44

Jah det kan jeg godt se.. og dem der lædder nogle er da også fine.. men sQ ik lii t mig :P

Eller's tak...

Hilsen Simon

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 28-11-04 19:45

Kan du ikke bare købe en ny og enda federe zippo? De koster jo ikke en bondegård.
alimak

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-11-04 19:46

En Zippo lighter findes originalt i forskellige "covers" mendet er altid den samme stormlighter indeni.
Forkromet
Rustfrit stål
Forgyldt
Messing
Stål med bissonlæderovertræk
Måske sølv
Den kan købes i Kbh lige ved Berlinske trykkeri

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 28-11-04 19:53

Jeg har en i "guld" med påskriften "Tuborg Beer".
Den er modtaget som gave, men gætter på at den er købt på bryggeriet i Valby.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 28-11-04 20:15

Er der ikke noget med romertallene i bunden?
/sten b.

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 28-11-04 21:12

alimak --> Tjooh. det kunne man.. men 400 kr er mange penge for en dreng på 14 år

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-04 22:00

Bliv nu glad for din Zippo, som den ser ud. Du har jo selv været medvirkende til at den har fået patina.

Øhhh skulle det have været en gave til en anden, ja så er du jo lidt på den