/ Forside/ Teknologi / Udvikling / VB/Basic / Spørgsmål
10  tom.kise 610
Udfærdigelse af spørgsmål
Fra : juggalo
Vist : 576 gange
50 point
Dato : 06-08-02 20:08

Hejsa :)

Jeg skal udprinte et diplom fra Visual Basic. Jeg har prøvet at lave det som en formular, men en sådan kan tilsyneladende ikke blive mere end ca. 19,5 cm. høj (hvilket er et par centimeter mindre end jeg skal bruge)

Jeg overvejer om man kunne bruge en datareport i stedet, men jeg har jo ikke noget datasource som sådan... jeg vil bare gerne kunne indsætte tekst i et par felter på diplomet og så skrive det ud....

Nogen derude som kan knække den???

Accepteret svar
Fra : CADmageren

Modtaget 50 point
Dato : 07-08-02 09:07

Hej Juggalo

Efter min erfaring, kan det være en tidskrævende opgave at sætte VB til at lave pæne udskrifter. Har du ikke mulighed for at tage et andet program til hjælp. F.Eks Ms Word. Denne kan også programmeres fra VB. Alternativt kunne du lave en HTML side, og printe fra Internet explorer.

mvh.
www.cadmageren.dk

Michael Christoffersen

Kommentar
Fra : nOAz

Dato : 01-09-02 21:35

hey Juggalo..
hvis du er hvad du hedder så kontakt
mig på msn eller email:
n0az@hotmail.com

down 4 life
Much Clown Love!