/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook XP
Fra : lea
Vist : 337 gange
200 point
Dato : 28-11-04 00:29

Når jeg prøve at åbne outlook XP for jeg beskeden at standardmapperne ikke kunne åbnes og jeg kan ikke komme ind og se min post, jeg har prøvet at geninstallere men lige meget hjælper det.

Håber der er nogen der kan hjælpe

Lea.

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 28-11-04 00:40

Får du ikke en mulighed for (efter fejlmeddelsen) at pege på den .pst file som indeholder dine mails o.m.a???

Som standard ligger .pst filen her:

"C:\Documents and Settings\DIT NAVN\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\outlook.pst"

Hvis du ikke får mulighed for at pege på filen skal du importerer den.

Klik på filer -> import / export hvorefter der starter en guide.

Jeg håber dette kan bringe dig på sporet

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-11-04 01:34

Hvis du bruger antivirusprogrammet Norman, kan det være fejlen.
http://download.norman.no/manuals/dan/nvc5_reference_guide.pdf
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : lea

Dato : 28-11-04 12:55

Hej acronym

Jeg har ikke menuen import / eksport under FILER.
Pst filen ligger hvor den skal.