/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ondsvage dumme reklamer
Fra : LoneS
Vist : 448 gange
100 point
Dato : 27-11-04 16:03

hejsa hjælp mig
Kan i ikke hjæpe mig jeg har det problem at vært gang jeg gå på nette kommer der
to dumme reklamer op som jeg bare ikke kan få væk nu har jeg prøvet alle de popupkiller
jeg kan finde på nettet og jeg er ved at gå op i en spis over dem de gør min pcer så langsom at man skulle tro det er løjn og jeg bare ikke få den ikke gå at H til hjælp mig
det er about:blank micro og Network adminitrator
Hjælp Mig
HilsenLone

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 27-11-04 16:05

Du skal have fat i adaware eller en anden spykiller

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 27-11-04 16:05
Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 27-11-04 16:05
Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 27-11-04 16:06

Du kan også kigge forbi http://www.spywarefri.dk/

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 27-11-04 16:13

hej CarstenGP

Mange for de Spyware programme for mange godt nok scanet sin pcer og så min finder en masse så for jeg at vide at jeg skal betale for at få dem væk og man skal betale kassen for de programmer og jeg har også prøve spywarefri.dk der for jeg det samme at vide betal så skal de nok komme væk .-)

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 27-11-04 16:22

adaware er gratis... det fjerner rigtig mange...

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 27-11-04 16:23

Scan med denne online scanner: http://www.xblock.com/download/xclean_micro.exe

bare vælg åbn og det virker.

( MÅ KUN BRUGES PÅ WIN2000 og XP )

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-11-04 16:34

Hejsa Lone

Som jeg kan læse har du åbenbart stadig proplemer,det er sku da træls.

Fik du kørt en tur med den scanner som jeg anbefalede omme ved dit andet spørgsmål ?

Du kunne jo også prøve at køre en tur med stinger

Den kan hentes her og er GRATIS

http://vil.nai.com/vil/stinger/

Prøv også lige denne her

Dette er et program som finder og fjerner spyware, du skal ikke gemme programmet men blot åbne det. Så kører det en hurtig scanning af din computer.

OBS
Du skal lige huske at deaktiverer din systemgendannelse først

http://www.xblock.com/download/xclean_micro.exe

Den er også gratis

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 27-11-04 16:42

Hej er_du_klog

ja så har prøve den scanner også de 2 dummer reklamer der der endnu men pcer er bliven lidt hurtiger det tro ikke 10 minutter og kommer på kandu og det gjore før

Hejsa Brian
jeg kigger lige på hvad du har skriven til mig

Lone

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 110 point
Dato : 27-11-04 16:42

Tillæg

Panda har en god free onlinescanner

Gå ind på dette links

http://www.pandasoftware.com/activescan/com/activescan_principal.htm

Og klik på scan your pc

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 27-11-04 16:46

argh, det vil jeg have skrevet som det næste.... øv..........

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-11-04 16:47

Tillæg

At det mange gange tager en evighed om at komme på kandu,er ikke din computers skyld.
fejlen ligger hos kandu.

Brian

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 27-11-04 17:04

nemlig ja....

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 27-11-04 17:10

ja helt ærligt så skulle min pcer have en hammer i hovedt eller 2
men nu har jeg hørt så meget positiv som den pcer de har i Aldi
så det kunne jo være at man skulle købe sig sådan en
Men min Mand siger det bliver først den uge hvor der er 2 mandag i så
må man jo vente til det sker
men den scanner på livs lyst i øjeblikket og jeg håber at den finder det
så jeg kan arbejder på min pcer det andret er bare for trælst

Lone

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 27-11-04 17:38

Heysa Lone. Jeg vil blot advare dig mod at købe billige computere hos Aldi. De aner sikkert intet om PC`er. Jeg har hørt en del brugere som har haft negative erfaringer med deres produkter - og også nogle få som har været tilfredse (sikkert indtil de får et problem). Nu ved jeg ikke lige hvad det er de reklamerer med for en computer, men pas på!!! Du får ingen service hvis du får hardware og softwareproblemer.
Held og lykke.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-11-04 17:48

Hejsa Jeanette

Sikke noget sludder du skriver.

Jeg har selv en computer købt i aldi for cirka 4 år siden-og den kører perfekt

Der er 3 års hotline-er der proplemer kan man bare ringe-og så bliver man venlig guidet igennem.

Aldi er den der sælger flest computer i danmark og udlandet-at der så er en enkelt smutter ind imellem kan vel ikke undgås.

Og aldi giver altid 3 års garanti på deres produkter hvorfor tror du de gør det?

Men lad det nu ligge da det ikke er vores spørgsmål.

Undskyld lone for denne lille sidespring.

Brian

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 27-11-04 17:52

Heysa briani. Det var jeg så ikke lige klar over, så fint nok du nævner det. Personligt stiller jeg store krav til mit grej når jeg køber nyt udstyr - så jeg tænkte måske mere på hvad jeg selv ville gøre (indkøb hos proffessionelle forhandlere) end hvad andre bør/vil gøre.
God weekend.

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 27-11-04 18:04

hejsa Jeanette
Før jeg hade læse alle de indlæg her på Kandu.dk om den pcer fra Aldi ville jeg da heller ikke røre den med en finger men efter hvad jeg kan læse så er det hvis en udmærket maskine det eneste jeg ikke har kunne finde ud af hvor højt tårnet er
men jeg kunne jo bare gå over og kigge i Aldi men det har jeg nu ikke været.
Hejsa Brian
ja nu har jeg scanet maskinen og det er det samme som før
den er bliven lidt hurtiger med de 2 til 3 dumme reklamer er der endnu
Hilsen Lone

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-11-04 18:25

OKAY

Har du prøvet at bruge den guide og scanner som jeg forslog ved dit sidste spørgsmål?

Du/og Jeannette kan rolig købe en pc i aldi,i bliver med garanti ikke skuffet
den er jo spækket med en masse GUF-og så til den pris-have jeg selv råd så have jeg købt en
Aldi giver 3 års garanti-fordi de står inde for det de sælger-varen skal være i top.

Men forsat god aften til jer begge
Brian

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 27-11-04 18:25

Hej Lone... det lader til at du har nogle spywareprogrammer, der starter op sammen med windows og som ikke lige lader sig fjerne umiddelbart.
Derfor må løsningen nok være at du får en person der har rimelig godt kendskab til spyware til at tjekke den efter for dig.

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men jeg er da rimelig sikker på at der nok skulle være en kandu'er nær dig.
Jeg bor i Århus og vil da gerne hjælpe dig uden at det skal koste dig noget. Men ellers er der som sagt nok nogen der lige kan du' *G*

Mvh. Carsten

Godkendelse af svar
Fra : LoneS

Dato : 27-11-04 19:06

Tak for svaret briani.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-11-04 19:11

Hejsa Lone

Du skal ikke lukke dit spørgsmål,hvis dit proplem ikke er løst
så ender det jo bare med at du skal til at oprette et nyt spørgsmål,med samme proplem.

Vi vil blive ved herinde igen og igen indtil disse omtalte reklamer er helt væk.

Forsat god aften
Brian

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 27-11-04 19:35

Hej Brian

Nej det har du ret i men folk skal jo også have deres point så jeg ikke for dunk i nakken for jeg ikke har gjort det rigtigt..
Men det virker ikke endnu men jeg skal nok have den lagt ned men det kan jeg heller ikke det er så et andret problem jeg også har
det er noget dem en dos fil som den ikke kan finde
så jo jeg har mange problemer med den her pcer
Hilsen Lone

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-11-04 19:52

Hejsa igen

Der er ingen der siger at du skal lukke dit spørgsmål,det er kun dig som bestemmer hvornår den skal lukkes.

Jeg vil her på falderebet inden aftensfjersyn give dig et lille tip,som jeg syntes du skal prøve med det samme (den fjerne dog ikke dine reklamer)

Gå i start - kør - skriv: sfc /scannow og klik på ok
Der skal være mellemrum mellem sfc og /scannow
Og du skal have din Windows XP Cd i drevet mens du foretager dig dette.

Det der sker med denne kommando, er hvis du har mistet eller fået ødelagt en systemfil, så bliver den repareret/gendannet.

Mod dine reklamer vil jeg bare vende tilbage til det svar som jeg gav dig i dit forrige spørgsmål
Nemlig dette

Citat
Først går du ind i dine mappeinstillinger-find den i dit kontrolpanel-og klikker på fanen vis
Her fjerner du fluebenet fra
Skjul beskyttet operationsfiler
Skjul filtypenavne fra kendte filtyper
Og sætter et flueben i – vis skjulte filer og mapper

Så højreklikker du på denne computer-vælg egenskaber-gå i fanen systemgendannelse-og deaktiver systemgendannelse på alle drev (sæt et flueben)

Så henter du denne virusscanner

http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

Så genstarter du i fejlsikret tilstand(klik gentagne gange på f8)
Når den er startet op i fejlsikret tilstand-så køre du lige en tur med den scanner som du har hentet- Aktiver det hele i opsætningen derinde, så den kan skanne alt igennem.væbn dig med tålmodighed det kan godt tage fra 1 til 2 timer afhængig af hvor meget du har på din pc

Når den er færdig genstarter du normalt-aktiver din systemgendannelse og sæt dine mappeinstillinger tilbage igen.

Du kan også lige hente og installere programmet Ad-aware hvis du da ikke har det i forvejen. Opdater det straks efter installationen, og inden du kører en scanning med denne. Fjern alt hvad den finder. Programmet samt brugervejledning på dansk finder du her: http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#adaware
Følg også vejledningen her til opsætning:
http://www.spywarefri.dk/adaware.manual.htm

Når overstående er gjort,skal der lige ryddes op.

Klik på start-alle programmer-tilbehør-systemværktøjer-og her vælger du diskoprydnng.
Så åbner du dine browser-gå op i fanen funktioner-vælg internindstillinger-her klikker du på slet cookies-slet filer-og ryd oversigten.
Så går du om i din stifinder og finder mappen temp-og rydder de filer som ligger der
Både under c:windows
Og document and setting-din burger navn-og lokale indstillinger

Start med at hente scanneren

http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

Gem den et sted du kan huske

Print overstående kommentar ud,så kan du gå stille og rolig frem.

Mvh
Brian