/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Msn HJÆLP!!!!
Fra : Nick15
Vist : 531 gange
65 point
Dato : 27-11-04 15:59

Hej...

En jeg kender lavet nået meget sjovt med mig igår men han vil ikk sige hvordan eller hva han gjorde :(

Det drejer sig om Msn...

Vi havde en samtale

Og det han gjorde var at lave sit navn om til mit navn så når han skrev skrev han med mit navn men ligeså hurtigt kunne han lave navnet om til sit eget!!!

Normalt i msn kan man se om ham man skriver med skriver til en og når han skrev stå der han normale navn men når beskeden kom frem stod der mit navn!

Hva hedder det program

65 point til den der fortæller mig det! og hvor jeg kan finde det ;)

Mvh Nick

Ps. Nope han hackede sig IKKE ind på mig har Firewall på!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-11-04 16:08

Sikker msn plus! Men pas på, programmet er fyldt med spyware!

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 27-11-04 16:14

Nope ikk Msn plus! har en af mine venner og har fint kæmmet det for det program! og det er der ikke!

Det er et program du downloader ved siden af ligesom

Msn online bomber

ovs ovs

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 27-11-04 16:37

start-indstillinger-skriv det navn du ønsker andre skal se

Kommentar
Fra : Hansen25

Dato : 27-11-04 16:48

programmet hedder næsten helt sikkert messenger plus 3, og kan hentes her www.msgplus.net prøv det, håber det er det.

Kommentar
Fra : Hansen25

Dato : 27-11-04 16:52

kig her og se om der er noget af dette du kan bruge http://www.msgplus.net/pluginsdb/down/

Kommentar
Fra : Hansen25

Dato : 27-11-04 16:59

til tedd! ang spyware stopper dein com det vel selv, ellers er den ikk opdateret med spywarestopper..... tænk lidt over det :)

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-11-04 17:06

Hejsa

Det er nu ingen program han har til det tror jeg nok,han er bare lidt hurtig

Gør følgende
Åbn din messenger
Klik på fanen funktioner
Klik på instillinger
Her er en rubrik der hedder vist navn
Her kan du skrive det navn som du vil have andre skal se-bare husk at klikke på ok forneden
Den kan du ændre lige så tosset som du vil.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-11-04 17:12

Ja min gør Hansen25 Hvis det er Arne's tip du henviser lidt kryptisk til, så se denne tråd!
http://www.kandu.dk/dk/spg/54730

Kommentar
Fra : Hansen25

Dato : 27-11-04 17:15

hej tedd, du skriver han skal passe på med plus, da det er fuld af spyware, det problem har du jo kun hvis du ikk har en god spywarestopper. det er overhovedet ikk kryptisk, kun for at folk ikk skal blive bange for at bruge et så genialt program som plus......... :)

Kommentar
Fra : Hansen25

Dato : 27-11-04 17:17

Hejsa

Det er nu ingen program han har til det tror jeg nok,han er bare lidt hurtig

Gør følgende
Åbn din messenger
Klik på fanen funktioner
Klik på instillinger
Her er en rubrik der hedder vist navn
Her kan du skrive det navn som du vil have andre skal se-bare husk at klikke på ok forneden
Den kan du ændre lige så tosset som du vil.

Mvh
Brian

Ikk nok med at han skal være hurtig, det skal hans com også være hvis det skal gå så stærkt som det er fremlagt......

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-11-04 17:20

Det var sådan set osse en service meddelelse gående på at man skulle passe på ikke at instalere det spy/addware der følger med programmet! Og jo en god spywarestopper burde stoppe det, men som med virus er spyware osse på forkant med anti virus/spyware programmer!

Accepteret svar
Fra : Trinethk

Modtaget 65 point
Dato : 27-11-04 17:57

Hej.
Det pogram hedder messenger discovery http://www.messengerdiscovery.com/ og kan hentes her.

Jeg kan ikke helt forklare hvordan det virker, men når du har indstaleret pogramet, og skriver til den ande, så skal du skrive :
!imitate foran det du skriver. Husk ! (ikke Limitate, men !imitate)

Jeg har enu ikke fået det til at virke hos mig, så hvis du finder ud af hvordan, må du meget gerne poste det her :)

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 27-11-04 17:58

Nej nej og atter nej!

Det er et lille program VED SIDEN af MSN som du åbner sikkert!

Nej det er ikk msn plus! som sagt hvis i gad og læse hva jeg skrev har prøvet msn plus! det er ikk det!

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 27-11-04 18:20

Nick15 > NEJ; Men så læs hva jeg har skrevet ! Det pogram hedder messenger discovery

Kommentar
Fra : plb

Dato : 28-11-04 15:39

Trinethk har ret, jeg bruger det selv.
Du skal bare installere det og så sørger for det kører i baggrunden mens du også kører MSN, jeg mener også du skal have MSN plus installeret for at få det til at virke.

Kommentar
Fra : BoWie

Dato : 04-12-04 20:23

Jeg er 110 % sikker på at det er www.messengerdiscovery.com som trinethk siger... Gå ind og download og installer det, så er det sådan et lille ikon nede ved online ikonerne af en lille dame. Så kan du skrive med en, og hvis du skal hedde hans navn, trykker du !imitate og så hvad du vil sige.
Eks: !imitate Jeg er da en nar...

Sådan dur det...

BoWie

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 18-01-05 16:10

Tak for svaret Trinethk.