/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Skrive til flere på hotmail?
Fra : Jimmyboy
Vist : 3466 gange
50 point
Dato : 27-11-04 01:46

Jeg får ofte en mail hvor der er blevet sendt til flere 100 personer.
hvordan gør jeg selv det?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-11-04 01:52

Hedder det ikke spam?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-04 02:00

det er absolut spam - søg på id og meld det tedd

Accepteret svar
Fra : Dr_Dydendak

Modtaget 60 point
Dato : 27-11-04 02:18

Under Kontakter i hotmail kan du oprette en gruppe som du så kan putte flere personer ind i.
Send til gruppen og du sender til alle der står der.

Spam er kun uopfordret mail, ikke blot fordi der er over 100. Det kunne være at man havde en forening så skulle have det samme brev.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-11-04 09:48

Det kan man da også gøre fra Outlook Express. Så kan man endda sidde hjemme off-line og redigere adresseliste og indholdet.
Jeg bruger det selv, når der skal sendes invitationer, julekort og foreningsmeddelelser ud. Her har jeg oprettet diverse grupper til disse formål.
Og så er det unægtelig langt nemmere, end at skulle have fat i hotmail først, som til tider kan virke lidt sløvt i betrækket.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-04 09:52

Jimmyboy......... tror lige man skal undskylde her - nogen var lidt overkåde med svarene igår
Det er korrekt som Dr_Dydendak skriver - hvis det er som du vil kunne sende til alle du har på een gang - så skal du oprette en gruppe og smide dine kontakter derind ( det hele i adressekartoteket selvfølgelig - lol ) - så kan du sende til dem ved at bare skrive navnet på gruppen.
God weekend

Godkendelse af svar
Fra : Jimmyboy

Dato : 27-11-04 10:54

Tak for svaret Dr_Dydendak.