/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
block port 8
Fra : salling73
Vist : 454 gange
100 point
Dato : 26-11-04 19:24

jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig..
jeg har lige formater min computer fordi min port er åben .installer sygate ..
jeg har scannet mine porte på sygate side..
den skriver at port 8 er åben..
den har aldrig gjort det før... når jeg scanner porte ..
skriver min sygate at den blocker alle dem som kommer ind..
det gør den ikke mere..
jeg har prøvet at scan for virus med bitdefender og AVG det kun være en trojan de finder ikke noget

Protocol Type Status Additional Information
ICMP 8 OPEN .An ICMP ping request is usually used to test Internet access.
However, an attacker can use it to determine if your computer is available and what OS you are running. This gives him valuable information when he is determining what type of attack to use against you.

You are not fully protected:
We have detected that some of our probes connected with your computer

PS. jeg vil ha den port lukket

Accepteret svar
Fra : acronym

Modtaget 110 point
Dato : 26-11-04 20:17
Kommentar
Fra : salling73

Dato : 26-11-04 22:48

mange tak skal du ha

Godkendelse af svar
Fra : salling73

Dato : 26-11-04 22:52

Tak for svaret acronym.