/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Finansering/medejer af golfcenter
Fra : golfhouse
Vist : 737 gange
220 point
Dato : 26-11-04 12:58

Hej.

Jeg har et færdigt koncept/budget, Den danske bank vil låne mig 600.000,- men jeg mangler 400.000,- som de vil have jeg selv skaffer.

Så nu til spørgsmålet, er her nogen som vil investere i et indendørs golfcenter eller har i en ide om hvor pengene kan skaffes?

Peter Larsen
peter@golfhouse.dk

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 26-11-04 13:05

Interessant, lad mig endelig høre mere.

ui(snabel-a)betterperformance.dk

Kommentar
Fra : DAF_direktoer

Dato : 26-11-04 13:31

Prøv Vækstfonden, tlf. 35298658, eller den helt nye iværksætterfond, som blev lanceret i denne uge.

Mvh

Claus W. Silfverberg
Dansk Aktionærforening

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 26-11-04 13:48

Har kontakt med begge, men de er mest interesseret i høj teknologiske investeringer.

Peter

Kommentar
Fra : DAF_direktoer

Dato : 26-11-04 14:04

Jeg kender ikke andre golfhouses i Danmark, så dit projekt repræsenterer vel lidt nytænkning? - og ikke bare frisørsalon nr. 3872 i rækken.

Ellers ville jeg sætte en annonce op i de 10 nærmeste golfklubber for at finde potentielle med-investorer.

Mvh

Claus

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 26-11-04 14:33

City Bank kører for tiden en udlåns kampagne. Har idag fået et uopfordret tilbud.
/PG

Kommentar
Fra : bovbasse

Dato : 26-11-04 15:32

måske lidt dumt forslag.
men hvad med at kontakte Thomas Bjørn.
inden for andre erhverv er det tit folk inden for branchen
som går med i sådanne projekter. feks. Padborg Park

mvh
Jan
Padborg

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 26-11-04 15:39

ikke en dum ide,

Kommentar
Fra : bovbasse

Dato : 26-11-04 15:52

jeg er igang med at finde et sted hvor du kan henvende dig
jan

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-11-04 16:07
Kommentar
Fra : Guild

Dato : 26-11-04 16:41

.. hvor i landet skal din idé realiseres ? (Amt)
/PG

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 26-11-04 16:42

Nord/midt jylland

Kommentar
Fra : bovbasse

Dato : 26-11-04 21:55

en anden ide,
prøv dog at kontakte hr lars larsen/jysk
han altid et godt tilbud, så mon ikke han er med her, han elsker jo selv
golf fra sit eget anlæg i himmerland
mvh
jan

Kommentar
Fra : t_seberg

Dato : 27-11-04 00:23

Har du overvejet at køre hele projektet ud på anparter/aktier istedet for at blande en bank ind.
Er dog lidt forundret, havde skudt ideen ud af hovedet i foråret, da jeg troede det ville være væsentligt dyrere.
Jeg forventer at det kan blive et stort tilløbsstykke, hvis placeringen er god!!!
Omgivelserne er spiller en væsentlig faktor her, tænker specielt på mulighed for spisning i nærheden og social snak.
Desuden kunne man sikker få nogle af de omkring liggende golf klubber med, mod deres medlemmer for nogle fordele.
Men lad mig høre mere - det kan jo go hen og udvikle sig til et koncept (torsten@seberg.dk).
MVH
Torsten

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 27-11-04 10:02

Seberg din ide er rigtig god, er der 2-3 som kan stille en del af beløbet er jeg også interreseret, er der måske en som kan hjælpe med at stille sikkerhed for lånet eller lign. skriv bare direkte til mig.

Jeg er jo både interreseret i sleeping partners eller en på ligefod.

Peter Larsen
peter@golfhouse.dk

Accepteret svar
Fra : bovbasse

Modtaget 220 point
Dato : 27-11-04 16:44

du tager fat i Thomas' manager Klaus Valbro der har management firmaet ELM. tlf 3316 3311

mvh
jan

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 27-11-04 16:57

Tak Bovbasse, synd en så effektiv person som dig ikke er med i projektet

Kommentar
Fra : bovbasse

Dato : 27-11-04 18:36

måske, men jeg har ikke lige 400.000 kr til dette.

læs:konen er ikke vild med disse former for risiko projekter.
du ved livrem og seler.

behøver den at ligge i nord og midtjylland, hvad med sønderjylland tæt på grænsen ????

mvh
jan

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 27-11-04 18:45

Placering er ikke det vigtigste for mig, men jeg har fundet egnet lokaler som jeg kan leje med forkøbsret.

Dette projekt er bygget op så man går med livrem og seler, måske skal livremmen en tand ind, for der skal løbes stærkt

Peter

Godkendelse af svar
Fra : golfhouse

Dato : 06-02-05 10:57

Tak for svaret bovbasse.

Kunne ikke bruge nogle af de svar der kom, alle endte blindt...

Men du gjorde en insats og det skal belønnes.

Takker

MVH.

peter

Kommentar
Fra : bovbasse

Dato : 06-02-05 11:38

tak peter

det varmer meget, faktisk er det første gang jeg vinder i lodtrækningen til at modtage point

Peter er du kommet videre mit dig projekt, det lyder spændende, og er ked af jeg kunne hjælpe dig
videre med dit projekt.

Jeg ved at ved Benniksgård golfbane i Rinkenæs v/gråsten er Fleggaard ved at udvide med lejligheder, og da Fleggaard altid er med på en god ide kandu jo prøve at ringe til ham, du skal bede om at snakke med Peter Fleeggard.

Jeg ved godt at dette ikke hjælper dig i din nuværende situation, men jeg er med i en aktieklub, hvor vi har en del afkast. feks havde man sat 100 kr ind ville de have formeret sig til 500 kr da året var omme i 2004, hvis du vil vide mere så skriv til mig teamseberg@yahoo.dk

ps: det er ikke networkmarketing/mlm

mvh
jan pedersen