/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
samvær
Fra : player_32
Vist : 258 gange
40 point
Dato : 25-11-04 23:19

hej hvårdan kan det være at jeg 32 og har arvet 53 mill Mine medarbejdere seer anderledes på mig nu hvorfor kan det være jeg er den jeg er
pæneste fyr i miles omkreds er en kærlig fyr men hvad vil de opnå ved at hele tiden køre på mig

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 25-11-04 23:22

uhmm

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 25-11-04 23:25

hej hvårdan kan det være at jeg 32 og har arvet 53 mill? en i din familie er død
hvad vil de opnå ved at hele tiden køre på mig? en del af kagen

hvad havde du regnet med?

Kommentar
Fra : louisez

Dato : 25-11-04 23:35

forstår ikke helt dit spøgsmål kan du ikke udybe det lidt mer.....
så jeg sikker på at nogle fler ville kunne besvare dit spøgsmål...
Louise

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-11-04 23:37

Er det positive eller negative "bølger" der kommer fra dine omgivelser ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-11-04 23:41

Ja, jeg ved jo ikke hvordan det kan være at du er 32 år og har arvet 53mill. Er det kroner eller ?
Hvorfor dine medarbejdere ser anderledes på dig nu, det kan jo være, at du har skiftet stil. Måske blevet lidt mere gavmild.
Pæneste fyr i miles omkreds, hvor bor du?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-11-04 23:43

ans> ...hvad gemmer der sig bad dit spørgsmål ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-11-04 23:43

øv øv bad=bag

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 26-11-04 00:53

Personligt tror jeg du er fuld af løgn.

Kommentar
Fra : macau

Dato : 26-11-04 12:39

den holdning deler jeg med better,,,,

Kommentar
Fra : HunSen

Dato : 27-11-04 00:17

Det ser ud som noget af hedengangne polpots ævl

Kommentar
Fra : Situbusit

Dato : 16-12-04 23:53

player_32 <--- Tror ikke du tager det her så seriøst!

Sit

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 07-01-05 05:42

Bare roligt ! Du bliver snart rask igen !