/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
winrar
Fra : trals
Vist : 390 gange
100 point
Dato : 25-11-04 20:11

når jeg udpakker ,får jeg at vide at det en"unknowen method" hvordan løser jeg det?
mvh
trals

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 25-11-04 21:01

Det kunne skyldes, at filerne er pakket i en anden version af rar.
Jeg anvender selv Totalcmd til at udpakke rar filer og den klarer de fleste filpakkeprogrammer.

Du kan jo prøve:
www.totalcmd.dk

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 21:41

Udpakker hvilke filer?

Godkendelse af svar
Fra : trals

Dato : 25-11-04 23:00

Tak for svaret BjarneD.
Det var lige det program jeg skulle bruge.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-11-04 23:04

Tjek det program grundigt for det kan rigtigt mange nyttige ting og der kan downloades tilføjelser fra www.ghisler.com
God fornøjelse!