/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Dygtig VW mekaniker søges speciale 3L
Fra : Jaguaren
Vist : 735 gange
200 point
Dato : 25-11-04 00:24

Jeg har fået ilagt en nyere motor i min Lupo 3L'er, men af uvisse grunde kan bilen ikke grundjusteres i gearkassen grundet 4,46 volt, hvor der kun skal være 2,32 Volt. Det bevirker, at noget i koblingen ikke vil rykke sig, og derfor kan gearkassen ikke justeres.

Min bil er en 2000 år, og havde en ANY motortype i. Den nye motor er en AZY motor, men reagerer dog på den oprindelige styreboks (har ikke fået nye med den tilkøbte motor).

Motoren skiftet grundet ødelagt krumtap!

Jeg bor ved KBH, og hører meget gerne for en dygtig VW mekaniker, som kan få min bil ud at køre igen.

mail mig gerne på lonex1@hotmail.com
- Så vi kan aftale nærmere.

MVH
/Jaguaren

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 25-11-04 08:11

Hey Jaguaren..

Der findes en rigtig god side for Lupo 3l... www.lupo3lklub.dk

Opret spørgsmålet derinde eller snak med silverflame derinde fra.. Han får ros rundt omkring..

Kommentar
Fra : Jaguaren

Dato : 25-11-04 11:27

jeg har været i dette forum, samt hos denne mek, men lige den kompetance besidder han ikke. Det kræver nok en mere hardcore mek, måske med lidt år på bagen.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 25-11-04 18:46

Du kan montere på en modstand så det bliver 2,32volt.
alimak

Kommentar
Fra : Jaguaren

Dato : 25-11-04 22:41

Jo, men der skal nok lidt mere til, det må gå korrekt til, de der "spring over hvor gærdet er lavest-løsninger" fører altid en anden fejl med sig...

Kommentar
Fra : Jaguaren

Dato : 25-11-04 22:41

Jo, men der skal nok lidt mere til, det må gå korrekt til, de der "spring over hvor gærdet er lavest-løsninger" fører altid en anden fejl med sig...

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 26-11-04 00:43

Har lagt mærke til at der kommer seriøse svar på alle mulige spørgsmål i V-MAX.

Der sidder en flok meget kompetente folk derinde, så måske skulle du skrive til dem ???

Kommentar
Fra : Jaguaren

Dato : 26-11-04 03:26

det var da en mulighed men kan man maile til dem=? de svarer vel først tilbage når bladet udgives tror du ikke BANZON?

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 26-11-04 08:26

vmax@benjamin.dk Du skal nok skrive til Jan "motor" Mortensen.

P.S. troede en mand med det nickname var fast abonn. på V-MAX.

Kommentar
Fra : Jaguaren

Dato : 26-11-04 13:52

ja, men synes det er lidt Brian det blad

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 26-11-04 17:52

MEGET Brian

Men man får nemt gode ideer til næste bil