/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
gode råd - jern
Fra : Pifa
Vist : 7672 gange
20 point
Dato : 24-11-04 08:19

Er der nogen,der ved ,hvor man kan købe gode råd - jernet ?

Kommentar
Fra : lally

Dato : 24-11-04 08:21

trælasten

Kommentar
Fra : Pifa

Dato : 24-11-04 08:23

gode råd-jernet,bruges til at bage gode råd,der er en sønderjysk småkage

Kommentar
Fra : lally

Dato : 24-11-04 08:26

Læste forkert. sorry

Kommentar
Fra : jfh00295

Dato : 24-11-04 08:26

Hvad mener du med "at købe" vil du betale for disse ? og hvilken slags ?? Hilsen $ jack

Kommentar
Fra : Pifa

Dato : 24-11-04 08:31

Gode råd - jernet er til at bage gode råd på.Gode råd er en sønderjysk småkage.Jernet fungerer som et vaffeljern

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-11-04 08:56

Pifa, jernet til gode råd kan jeg ikke give dig, men jeg kan give dig det gode råd at stille spørgsmålet i kategorien "madlavning". Så undgår du misforståelser, og der er større muligheder for, at du får svar på dit spørgsmål
// Toupie

Kommentar
Fra : lillegubbi

Dato : 24-11-04 10:01

Hej Pifa

Jeg ved at man kan købe et elektrisk gode råd jern. Dem man brugte før svinede noget på komfuret. Jeg kender en der har købt en. Jeg vil lige finde ud af hvor den er købt. Så vil jeg vende tilbage.

Kommentar
Fra : Pifa

Dato : 24-11-04 10:24

Hej Toupie.
Ja,det ville have været en god ide.Jeg er "grøn" på disse sider og har ikke været opmærksom på mulighederne.
Hej lillegubbi.
Det vil være skønt,hvis du kan finde ud af,hvor det er købt.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-11-04 10:38

Pifa, så vil jeg da benytte lejligheden til at byde dig velkommen på Kandu.dk Du skal nok få det lært, men det ser da heldigvis ud til at du får den rigtige hjælp alligevel

Håber du får lige så meget glæde af sitet som vi andre har...

// Toupie

Kommentar
Fra : jej123

Dato : 24-11-04 10:51

Hej

Prøv hos sønderjydske antikvitetshandlere, eller hvis de skal være nye, ved jeg de kan købes i Tyskland.

prøv her
www.antikvitet.net/tingogsager/katindex.asp?kukat=1063

Kommentar
Fra : Pifa

Dato : 24-11-04 21:56

Hej Toupie.
Mange tak for den flotte modtagelse på kandu.dk.

Hej jej123.
Det er super dejligt med dit svar,det vil jeg benytte mig af.TAK.

Til sidst vil jeg ønske jer begge en rigtig glædelig jul.

Kommentar
Fra : jej123

Dato : 25-11-04 06:18

Tak i lige måde

mvh

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-11-04 14:31

Pifa, Tak og en glædelig jul til dig også

// Toupie

Kommentar
Fra : lillegubbi

Dato : 01-12-04 10:50

Hej Pifa

Nu har jeg endelig fået undersøgt sagen. Du kan købe et elektrisk gode raad jern i Tyskland. Jeg har ikke set det nogle her i Danmark.

Håber det kan hjælpe dig

Hilsen Lillegubbi

Kommentar
Fra : Pifa

Dato : 02-12-04 18:34

Hej lillegubbi.
Tak for dit svar ;det sætter jeg pris på.Glædelig jul til dig.