/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Router 677 password
Fra : katfm
Vist : 483 gange
150 point
Dato : 23-11-04 23:33

jeg vil gerne åbne nogle porte på routeren så jeg kan bruge emule/edonkey2000 bedre, men når jeg prøver at gøre det, så spørger routeren efter password som jeg ikke har.
jeg har skrevet til min internetudbyder, men de er lidt langsomme med at få fingeren ud af enden..

SVAR VENLIGST ASAP.

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 85 point
Dato : 24-11-04 00:22
Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-11-04 00:23

Det er vel det samme password som du åbner routeren med. Nu skriver du godt nok ikke hvilken router du har, da der kan være forskel på passwordet.
Brugernavn er sikkert "admin" enten i store eller små bogstaver.
Passwordet kan være et tomt felt eller "admin", hvis du da ikke har ændret det på et eller andet tidspunkt.
Hvis du ikke kan huske hvad det er, kan du jo resette routeren, så er det standard indstillingerne der gælder!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-11-04 00:28
Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-10-05 11:19

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Godkendelse af svar
Fra : katfm

Dato : 10-06-06 21:57

Tak for svaret dk.