/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Honningkagehjerter i trylledej
Fra : Tulletine
Vist : 706 gange
300 point
Dato : 23-11-04 22:25

Hej,
Jeg skal lave 40 honningkagehjerter i trylledej og vil gerne høre fra nogen med erfaring.
Jeg har udstiksforme så størrelsen bliver nogenlunde ens.
Jeg er i tvivl om opskriften til dejen, ovnvarme og bagetid.
Når de er bagt skal de pyntes så de bliver mørkebrune med hvid kant - hvilken type farve skal jeg bruge ?
Jeg har små billeder der skal klistres på af min datter - som engel med sølvglimmer osv som et gammel glansbilleder.

Jeg glæder mig til en overskuelig men detaljeret hjælp

Kh.
TulleTine

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-11-04 22:32

Her er i hvert fald en god del hjælp og inspiration
http://www.jellesen.dk/webcrea.students/mh/
Der kan du se både opskrifter fremgangsmåde og farvning m.m.
God fornøjelse
mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-11-04 22:34

Ups der var en fejl i linket
http://www.jellesen.dk/webcrea/students/mh/

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-11-04 11:01

Hej
Så lige dit andet spørgsmål.
Hvad er det du mangler svar på.
Der er jo både opskrift på dejen, hvilken slags farve og lak der skal bruges, og hvor længe de skal bages.

Hvad er der så mere??
mvh dova

Annuller spørgsmålet
Fra : Tulletine

Dato : 14-03-06 22:21

Linket duer ikke, og annullerer derfor dette spørgsmål