/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Judlemand
Fra : creamygirl
Vist : 433 gange
11 point
Dato : 23-11-04 20:02

Du savner tilsyneladende noget i dit liv - VÆRSGOD!

(. )( .)
) (
( . )
\ l /

Kommentar
Fra : calista

Dato : 23-11-04 20:03

ROFL, creamy
Den var god!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 20:07

*GGG* - ønskekvinden ???? (alt - del -ctrl og hun er væk !) - alternativt - en eller anden dør foran skærmen *G*

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 23-11-04 20:10

mit liv?

hmmm.........jo da, mit 14 år lange liv kunne da godt bruge nogle parenteser, sat kreativt sammen af selveste Creamygirlen.

ROFL! - creamy, eller skulle jeg måske tilføje: 1-0 til mig.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 23-11-04 20:10

En sånn vil jeg også ha,please?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 20:13

judleman - et nul til dig ???????????????

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-11-04 20:15

Holniels.

Efter Judleman´s alder og begavelse at bedømme - kan du overtage hende efter ham......Så godt som ny endda

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 23-11-04 20:16

Glæder meg

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 23-11-04 20:17

yep min ven, 1-0 til mig, ej oint til creamy.

eftersom creamy ramte ved siden af.

havde jeg været bare 4 måneder ældre.............................jaah......så stod det 1-0 til creamy.

du forstå nu?

naj?

du lam? Ja da. Majet lam.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 20:21

niks mig ikke forstå - vil f-------- heller ikke

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 23-11-04 20:29

haha, mirit. En spøgefugl, du er.

men dum, du er også.

Spade.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 23-11-04 20:43

Undskyld Mirit, jeg undskylder at jeg ikke var præcis. Her har du hvad jeg mente:

Jeg er ikke 15 endnu (som du nok kan gætte, hvad det betyder: at jeg ikke må have sex.)

Tuff nok! For din hjerne i det mindste.

= jeg mangler ikke en nøgen kvinde i mit liv (endnu). Da-dah!

Så gik det op for mirit!

For resten: Fordi jeg sviner arne.jacobsen til, er det så lig med at jeg savner nogen at bolle med?

??

Citat
Fra : creamygirl    Dato : 23-11-04 20:15

Holniels.

Efter Judleman´s alder og begavelse at bedømme - kan du overtage hende efter ham......Så godt som ny endda

Min begavelse.......................................Måske creamy, men nu ved jeg selvfølgelig ikke noget om din storslåede person, måske har jeg bedre karakterer end dig?

måske, måske ikke.

Sucker.

Hov!!

Jeg glemte jo at prale med: 11, 11, 11, 11, 13, 10, 10, 10, 10, 10, 9, 9, 9, 9, 9, 9, 9, og desværre: 8.

Er samtlige karakterer jeg har fået for afleverede opgaver. Som du kan se, har jeg vist ikke fået syv? WOW! Og kun et enkelt 8 tal?

Men nu er du jo nok en eller anden super student........right?

(hvor er jeg engentlig plat, når jeg forsvarer mig selv med mine rimelige karakterer.)

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 23-11-04 20:45

desværre har jeg kun fået 10 og 9 i orden. Resten af mine ordenskarakterer ligger desværre på 8.

Kommentar
Fra : Jokken

Dato : 23-11-04 20:55

Fald ned, hold en pause, er helt oppe at køre..

Hilsen Jokken

Kommentar
Fra : Jokken

Dato : 23-11-04 20:57

Hov for resten. Jeg har et lille problem, der bliver ved med at dukke op:

Hvad betyder "ROFL!"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-11-04 21:09

Hvem fan'en taler om at bolle?! - du skal blot kigge....din nød

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-04 21:15

judleman - nå ja - du kan mene og tro hvad filen du vil - gider ikke tastehugges med dig !!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : binky

Dato : 23-11-04 21:37

Stakkels judlemand
Så fine karakterer, og så sidder du fast på kandu. Du må da have et problem. Men mon ikke du ikke er, hvad din profil siger?
binky

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 23-11-04 21:37

Vær ordentlige ved hinanden,eller jeg pudser Arne på jer

Kommentar
Fra : binky

Dato : 23-11-04 21:45

shit, så går der jo svamp i det.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Jokken

Dato : 23-11-04 21:46

nåja ingen bekymrer sig om mig, men jeg fandt det også uden jeres hjælp.

Kommentar
Fra : Jokken

Dato : 23-11-04 21:46

nåja ingen bekymrer sig om mig, men jeg fandt det også uden jeres hjælp.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 23-11-04 22:07

binky, du er jo DF'er - så på min skala regnes du for ingenting.

Og er du ikke så ubetydelig, at jeg vil undlade at nedgøre dig.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 23-11-04 22:09

* hov hov!

Der skulle da have stået: "Og dog er du...................."

men, meningen er jo ikke til at misforstå, vel?

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 23-11-04 22:09

Creamy, ville jeg få et bedre liv, af at kigge på nøgne damer?

Det tror jeg ikke, din nød.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 23-11-04 22:15

Hej Judleman,jeg tror du har et svært og vanskeligt liv foran deg,faen vet at jeg er glad for jeg ikke er i dine sko,uffdada ja

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 23-11-04 22:35

Sorry,sku stått " faen og jeg ",men han vet hva jeg mener jo

Kommentar
Fra : rytmehans

Dato : 23-11-04 23:03

Sætter en flad 5'er på judlemanden.
Han er en humoristisk fætter - tak Judlemand for din måde at være på.
Roder lidt mæ æ' rytmeboks.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 23-11-04 23:49

Okæj, du little judlemand, vist er det da synd for dig, men hvad vil du have, vi skal gøre. Vi har allesammen gjort vores erfaringer, men jeg tror nok, at flertallet ikke har fået erfaring gennem kandu. Så hør nu her, lille ven. Var det ikke en god idè at finde nogen på din egne alder at lege med, for man kan altså også blive for tidlig voksen, og selskabet her på kandu er sandelig ikke beregnet for en 14-årigs øren, selvom han har nok så gode karakterer.
binky

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 24-11-04 14:27

Du siger jo at jeg ikke er 14?

Og eftersom du ikke tror mig med hensyn til min alder, er det vel et bevis på, at jeg sagtens kan høre på jeres sludder?

Jo da, der findes ting herinde jeg ikke kan tåle, og som først bør introduceres senere i mit liv.

- men dem styrer jeg udenom.

Og: dog er jeg ikke voksen nok til at gennemskue hvad du mener med: "Vi har allesammen gjort vores erfaringer, men jeg tror nok, at flertallet ikke har fået erfaring gennem kandu."

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-11-04 14:42

Jeg vil tro at binky mener, (og du må rette mig binky hvis jeg tager fejl) at du skal ud i livet og opleve og lære.

Du skal ikke sidde ved din computer og lære det hele..det er ikke den virklige verden.

Det er så farligt at sidde ved puter...og nemt, man kan følge med i alt. Faren er bare at man pludselig sidder der og har ingen omgangskreds..man er mutters alene..derfor ud og dyrk dine venner og en hoppy, udover computeren
mange venlige hilsner
mango

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 24-11-04 14:55

ok. Aha, nårja.............så ikke meningen med det samme.

Ok ok.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 24-11-04 15:05

Hmmmm.....dette er min sidste kommentar i lang tid.

Ok ok, jeg smutter fra kandu til jeg har noget fornuftigt at sige.

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 11 point
Dato : 24-11-04 16:06

ve du hva, judleman..du erbare en fornuftig og go dreng..dig er jeg ikke så nervøs for..og så er du kanon godt begavet..go fornøjelse med livet out there

Du er mere fornuftig end mange af de "voksne" mennesker der fedter rundt herinde..

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 24-11-04 19:52

Jamen det er jo det han er. Fornuftig og enormt begavet, med en masse i godteposen til trange kandutider...Kan næsten ikke vente

Du får pointene Mango - er nemlig ret sikker på, at du er en fedtet voksen på den ene eller anden måde