/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Brugervejledning
Fra : Hausbaer
Vist : 721 gange
50 point
Dato : 05-08-02 12:46

Hej

Jeg har været så heldig at købe et billigt Philips fjernsyn på Politiets auktion. Men der var ikke en brugervejledning med. Jeg har været inde på Philips hjemmeside for at lede efter den, men ak der findes den kun på græsk.

Modelnummeret er 29PT8444

Hvis du kan hjælpe mig med at finde ville jeg blive å så glad.

Hilsen
Hausbaer

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 05-08-02 15:19

hvad har du på fjernsynet udover modelnummeret og på hvilke hjemmesider har du søgt efter oplysningerne ?

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 05-08-02 15:52

Phillips 29"

Jeg har været på philips´es hjemmeside men der har jeg ikke fundet noget..kun den græske brugervejledning...

Så har jeg søgt med google men heller ikke noget her.

Hausbaer

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 05-08-02 20:40

Caine hvordan kan det du laver der være et svar når du fortsætter med at spørge ??

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 50 point
Dato : 05-08-02 20:51

Det findes i 2 udgaver

til den ene model 29PT8444/12 - 29I COLOUR TELE :

http://www.p4c.philips.com/mprdata/000106/0001061485_pss.pdf

og den anden 29PT8444/58 :

http://www.p4c.philips.com/mprdata/000106/0001063309_pss.pdf

og så ville jeg blive glad for de 50 point så afvis venligst Caines svar, så jeg kan få de 50 point.

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 05-08-02 22:48

Hej Zonker

Så let skal du nu ikke tjene dine points... de links du giver mig er til de tekniske specifikationer...men det er ikke dem jeg leder efter....

Jeg leder efter en brugsanvisning hvor der står hvordan jeg instiller kanalerne på det fjernsyn.

Hilsen
Hausbaer

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 06-08-02 19:06

Det er alt hvad der forefindes af dokumentation på pvilips hjemmeside :

http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/dcbint?lang=eng

og den forefindes KUN på græsk i begge modellerne.

Så eneste mulighed er at tage kontakt til Philips enten på mail eller tlf., for på internettet findes den IKKE.

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 07-08-02 11:08

Tja så langt er jeg også selv nået...så jeg kan desværre ikke give dig de points....

Sorry...

Hausbaer

Godkendelse af svar
Fra : Hausbaer

Dato : 18-02-05 10:47

Tak for svaret zonker.