/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Hvilket netværksspil
Fra : glol
Vist : 306 gange
50 point
Dato : 22-11-04 14:16

Hvilket netværksspil er det bedste, som ikke er for indviklet?

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 22-11-04 14:19

hmmm hvad mener du med indviklet, er counter-strike inviklet? og hvilken type spil søger du i det hele taget.

Kommentar
Fra : glol

Dato : 22-11-04 14:52

Hej Bruuno
Jeg skal bruge et netværksspil til et træningscenter for fysisk handicappede. Derfor skal spillet være hurtigt at sætte sig ind i og let at lære. Jeg havde tænkt på et skydespil som counter-strike eller Call of duty, men har aldrig spillet det selv og ved derfor ikke hvilke færdigheder det kræver.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 22-11-04 17:10

well jeg vil ikke mene at counterstrike er for indviklet, der kan måske opstå problemer når man skal vælge sien våben, men ellers vil jeg mene at det er et godt spil hvis man vil skærpe sine koordinations evner, man skal jo bare kunne styre en mus og kunne bruge et tastatur. det er lige til at gå til.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-11-04 17:25

Hej glol!
Nu ved jeg ikke om de fysiske handicappede er unge mennesker? - For så må du endelig ikke undervurdere deres evner i denne retning.
Jeg har set et lignende projekt, hvor de går på med krum hals, så selv personalet føler sig som noviser i forhold til.
Så prøv at have flere spil til rådighed, og du vil se dem boltre sig i teknikkens glæder med stor lyst!

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 22-11-04 18:35

Kan anbefale Enemy Territory - Og så er det GRATIS http://enemy-territory.4players.de:1041/modules.php?name=files

Hilsen Reset

Kommentar
Fra : bioh

Dato : 05-12-04 00:56

Alle worms spil, på nær worms3D, er kanon sjove at spille på netværk :)