/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Papæsker
Fra : Soran
Vist : 745 gange
100 point
Dato : 21-11-04 22:19

Jeg kan huske engang i et af de efterhånden mange boligprogrammer at have set noget med, at de fik lavet nogle papæsker specielt efter mål...

Rimelig praktisk og nu står jeg selv og kan bruge sådan nogle... Men spørgsmålet er bare lige, hvor det var, at man kunne få dem lavet?

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 21-11-04 22:27

I Silkeborg er der en fabrik der laver sådan nogen æsker efter mål
http://www.com-tec.dk/

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-11-04 08:50
Kommentar
Fra : dabj

Dato : 05-12-04 13:17

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu for over 10 dage siden og fået svar.
Det er almindeligt i kandu at man takker for hjælpen og lukker spørgsmålet. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj

Kommentar
Fra : Soran

Dato : 06-12-04 00:08

Nej nej, det er ingen forglemmelse...

Jeg skal først bruge disse papæsker, når jeg flytter i starten af næste år og vil ikke belønne nogen af jer før jeg ved om jeres svar kan bruges Derfor står det stadig åbent...

Godkendelse af svar
Fra : Soran

Dato : 17-05-05 16:19

Fik ikke brug for dem alligevel vidste det sig, men tak for svaret dova

//Søren