/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Spørgsmål om Digitalt TV
Fra : svendgiversen
Vist : 350 gange
50 point
Dato : 21-11-04 20:10

Hvor i Kandu spørger man om noget så banalt som digitalt TV?

Se det svage response på mit spørgsmål under Trådløs,
hvor bør jeg hellere spørge??
Svend

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 21-11-04 20:37

Spørgsmålet ?? Jeg kan ikke finde det.

Men er der ingen svar, så er det vel fordi ingen har noget bud på et svar.
Det plejer ikke at mangle på interesse

mvh
jakjoe

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 60 point
Dato : 21-11-04 20:45

Prøv evt under Skærme ,
mvh dova

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-11-04 21:13

så omfattende er kandu vel heller ikke?

http://www.kandu.dk/dk/spg/54257
Svend

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 21-11-04 21:32

Svendgiversen> Kandu er måske ikke så omfattende, men du skriver at vi skal se under "Trådløs", og så ligger dit spørgsmål under "ISDN", så skal det da også blive nemt

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 21-11-04 21:41

Spar 50 point på http://www.kandu.dk/dk/spg/54319, for de er givet dårligt ud.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-11-04 21:45

> og så ligger dit spørgsmål under "ISDN"...

nej under fællesgruppen: ISDN, ADSL og Trådløs,
da TV jo hverken er ISDN eller ADSL nævnte jeg kun den sidste mulighed Trådløs,

og jeg gentager: I hvilket afsnit af kandu hører spørgsmål om TV modtagelse hjemme?
Svend

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-11-04 21:53

Måske skulle det været undet Andet Hardware? Gir dig ret i at det godt kan være ret forvirrende! Og jo Kandu er faktisk en ret omfattende site! Den nærmer sig 60000 spørgsmål i mange katagorier!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 21-11-04 22:01

svendgiversen> Prøv nu lige at se dit eget spørgsmål, så må du da give mig ret...der står "ISDN" som overskrift.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 21-11-04 22:04

Telekommunikation
- Mobil-Telefoni,
- Unlock Mobiltelefon,
- ADSL, ISDN, Trådløs, <------- 3 forskellige områder, og ikke et fælles.
- Bredbånd, ...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-11-04 22:13

Ude til venstre i den blå menu, kan du klikke på : vis alle emner
Der kan du se alle rubrikker i alfabetisk orden, det kan du ikke der hvor der står ADSL, ISDN og Trådløs, for det er kun nogen af overskrifterne der er vist der.
mvh dova

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-11-04 22:19

Undskyld jakjoe, du har ret.

Det, som jeg troede var en fælles gruppe, er 3 selvstændige afsnit;
og tilfældigvis fik jeg valgt ISDN.

Hvis jeg nu fortsætter mit spørgsmål under trådløs?
det er vel fortrinsvis trådløs mobil telefoni??

Og tedd, det er jo ikke kun hardware det drejer sig om
men i høj grad modtagelsen af digitale TV signaler?
(burde være et centralt hoved afsnit i kandu).
Svend

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 21-11-04 22:25

svendgiversen> Jeg tror sådan set nok der skal komme svar, selvom du lader det blive som det er, under ISDN.

Men der er jo mange ting i dit spørgsmål, som måske kan være lidt svært for mange af os almindelige, at svare på .

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-11-04 22:25

Jep! Du kan skrive til Kandu og foreslå de opretter en sådan gruppe!

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 21-11-04 22:29

Du behøver da ikke flytte dit spgm,men svaret er vel at du ikke kan opnå nogle holdbare spådomme om hvad der rør sig om 1-2 måske 3-5 år indenfor det digitale område.Kig på priserne på Plasme tv
hvordan de i de sidste mdr er raslet ned,inden de får etableret digitalt netværk,finder de på noget "bedre"

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-11-04 22:43

Godt jeg lader det stå her,

det primære er jo ikke den manglende struktur af kandu,
men hvad jeg bør investere i af fremtidssikret digitalt TV udstyr.
(et spørsmål der tilsyneladende er meget mere komplekst end jeg havde forestillet mig).

Alle gode råd om valg af fladskærm type opløselighed tilslutninger etc.
vil fortsat have min interesse.
(mulighederne i grænselandet i særdeleshed for hurtigere at opnå digital kvalitetsforbedring).
Svend

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-11-04 19:28

Efter moden overvejelse har jeg alligevel valgt at flytte hardware delen til "skærme"
som foreslået af dova ovenfor.

Hvor jeg så skal placere den digitale kommunikations del er et andet og værre spørgsmål?
(for at nye læsere ikke skal "betale" lader jeg de første spørgsmål stå lidt endnu)
Svend,

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-11-04 14:46

Tak for svaret dova.