/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Fuji Siemens PC
Fra : severino
Vist : 695 gange
50 point
Dato : 21-11-04 18:22

Jeg har et lille problem med at få min PC til at starte i fejlsikret tilstand. - Når jeg gør som jeg plejer med de andre, så vil den ikke gå i fejlsikret, men starter op som normalt.
Maskinen er en Fuji Siemens 900 MHz, som jeg har kørende som filelager for mit netværk.

Jeg har forsøgt med "F8", "CTRL", "ESC" og "DEL", men den reagere ikke på det som forventet.

Hvordan får jeg så denne PC til at acceptere mine hensigter???

M.v.h. Severino

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 21-11-04 18:48

Du kunne jo forsøge med shift? Men kunsten er jo at gøre det i limboet lige efter den har indlæst bios, og FØR den begynder at indlæse windows!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-11-04 18:55

Bingo TEDD

Godkendelse af svar
Fra : severino

Dato : 21-11-04 18:55

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-11-04 18:59

Goodie