/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Test af ASP-sider
Fra : PanicAttack
Vist : 711 gange
10 point
Dato : 04-08-02 18:47

Hejsa

Jeg er helt Newbie i ASP

Der skulle vel ikke være en enkelt eller to, der gider fortælle mig,
hvordan jeg kan teste mine ASP-sider i Linux (RedHat) eller Windows 2000 Professional!

Hvis I skulle kende et par gode sider til Newbies om ASP, lytter jeg efter !

Tak for hjælpen

PanicAttack

Kommentar
Fra : pontarus

Dato : 04-08-02 19:17

For at kunne teste Asp-sider i windows (kender ikke linux godt nok) skal din computer være sat op til at fungere som en server. Du kan finde læse mere om det på Microsofts sider.

Accepteret svar
Fra : KasperK

Modtaget 10 point
Dato : 07-08-02 10:22

Ja, brug Windows 2000 pro. Gå ind i tilføj/fjern programmer og vælg Tilføj/Fjern Microsoft Komponenter. Vælg så at installere IIS. Når det er gjort, har du en Web Server på din maskine. Du kan læse mere om det her: http://www.html.dk/tutorials/asp/

Godkendelse af svar
Fra : PanicAttack

Dato : 08-08-02 18:16

Tak for svaret KasperK.