/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemer med msn messenger!
Fra : minimulras
Vist : 430 gange
100 point
Dato : 21-11-04 12:03

Hej Alle
Jeg har et problem med mit messenger. Det viser kun mine kontakters emailadd. JEg ville gerne have det viste mine kammeraters alias igen. Det ændrede sig efter jeg prøvede at installere messenger plus. Jeg har prøvet en del gange at geninstallere messenger og hentet version 7 (beta) det virker heller ikke.. kan nogen hjælpe?

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-11-04 12:10

more/add gruppe/ skriv XXX placer navnene i boxen

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 21-11-04 12:12

først:

Huskede du at sige nej til Reklamer da du installerede Messenger Plus???

Hvis jeg var dig ville jeg gå i kontrolpanel vælg tilføj fjerne programmer, der skal du fjerne både messenger og messenger +

Det vil IKKE få indflydelse på dine kontaktpersoner, da det IKKE er på din pcer de er gemt.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 21-11-04 12:16

ps, men det vil gendanne de gamle indstillinger, når du installer igen

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 21-11-04 13:08

her er der allered kommet rigtige svar, så jeg har ingen kommentarer

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 21-11-04 13:12

Det gjorde min også da jeg fjerne MSN Plus. Prøv at finde en anden addon-pakke næste gang. MSN Plus = Spyware.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 21-11-04 13:19

nej, messenger + er kun kritisk hvis man overser at man skal nægte reklame modulet

Accepteret svar
Fra : plb

Modtaget 100 point
Dato : 21-11-04 15:12

Har du prøvet inde i msn vinduet "kontaktpersoner" -> "Arranger kontaktpersoner" -> "se kontaktpersoner efter" -> "hvis navn" ?
For derinde kan man også vælge at se efter mail
måske det ?

mvh P/lb

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 21-11-04 15:21

Mini.................... vi vil gerne høre fra dig. Hvad sker der ???

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 21-11-04 15:28

Messenger 6.2, kører upåklageligt, det kan jeg anbefale

Kommentar
Fra : plb

Dato : 21-11-04 15:34

ups lavede en lille fejl.. der skulle stå "vis" istedet for "hvis navn"

Godkendelse af svar
Fra : minimulras

Dato : 21-11-04 22:30

Tak for svaret plb.
      Det var lige hvad jeg skulle bruge... sjovt at jeg ikke havde fundet det før... tak for hjælpen.
Rasmus

Kommentar
Fra : minimulras

Dato : 21-11-04 22:38

Og til alle andre selvfølgelig.... mange tak for hjælpen.... det er jo lykkedes.. det var jo egentlig ret nemt...det med at slette messenger og geninstallere det virkede ikke.... desværre... jeg har nok prøvet de 10 gange ;)

Med venlig hilsen
Rasmus

Kommentar
Fra : plb

Dato : 22-11-04 20:26

Er da glad for jeg kunne hjælpe..
Jeg sys tit man laver sådan en eller andet lille dum fejl

mvh P/lb