/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Fedtpletter på klinkegulv
Fra : toustrup
Vist : 1923 gange
200 point
Dato : 21-11-04 11:23

Vi har et klinkegulv hvor der efterhånden er kommet en del fedtpletter. Disse forsvinder ikke ved alm vask med brun sæbe dvs. når gulvet er vådt kan man ikke se dem - men når det er tørt er de der igen. Er der nogen der har et godt råd.

Accepteret svar
Fra : bennymanden

Modtaget 210 point
Dato : 21-11-04 11:38

hej toustrup !

Her er et par gode link, så kan du selv søge lidt og få nogle ideer:

http://www.plet-rens.dk/index.php

eller her: http://www.borup-kemi.dk/dsn/dsn-pletsoegning.asp

held og lykke med det Benny

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-11-04 11:52

du skal bruge en grundrens til klinke først og herefter en "klinkeolie" kan fåes hos stort set alle byggemakeder

Kommentar
Fra : toustrup

Dato : 21-11-04 23:32

Hej.

Jeg takker for Jeres intereresse og prøver med grundrens.

Godkendelse af svar
Fra : toustrup

Dato : 21-11-04 23:32

Tak for svaret bennymanden.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-11-04 00:28

Selv tak >toustrup< og held og lykke med fedtpletterne Benny