/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
operatør logo på NEC e616v
Fra : Lifeform
Vist : 262 gange
100 point
Dato : 21-11-04 00:45

Kan det fjernes på en eller anden måde ?

Kommentar
Fra : return

Dato : 21-11-04 08:20

du kan jo prøve at gå i indstillinger og iind i displayindstillinger og klikke ned til du ser ar det står operatørlogo og vælg så at slå den fra håber at det virker forsat god søndag

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 21-11-04 08:35

Jeg har fået det fjernet på min,men hvordan?? Du skal vel have et andet istedet?
Menu-Instillinger-Skærminstillinger-Indstil som tapet

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 22-11-04 17:49

Det kan IKKE fjernes, men du kan vælge en anden baggrund, hvor de sorte farver 'ligesom' indgår i.
Derved ses de ikke.

Desværre

Kommentar
Fra : Lifeform

Dato : 22-11-04 19:12

Det er bare det, at der er en hvid firkant bagved de sorte bogstaver... så de ses ligemeget hvad jeg putter baved

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 22-11-04 21:03

Nej jeg ved godt du ikke kan komme af med dem, men de ses ikke så meget med et andet "wallpaper" hvor bagrunden er hvid/sort.

Det er jo fordi du har "3" dækning og "3" operatør at de to tretaller er fremme på skærmen

Kommentar
Fra : Lifeform

Dato : 22-11-04 21:14

Jeg har nu CBB som operatør

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 22-11-04 21:25

har du så stadig to tre-taller ??

Det burde der så ikke være eller.....

Men anyway...du kan finde spørgsmål og svar [hør] på ww.mobildebat.dk om næsten alt til 616

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 22-11-04 22:14

Du gør et eller andet galt,jeg har hverken det ene eller det andet logo,kun hvad jeg selv bestemmer
Prøv at kigge i manualen side 55

Kommentar
Fra : Lifeform

Dato : 22-11-04 23:10

Jeg har læst side 55 i manualen

På den måde der er beskrivet der, kan jeg kun vælge hvilket billede jeg vil ha som tapet, der kan jeg ikke ændre på operatør logo den kommer frem ovenpå tapet... ligemeget hvilket billede jeg vælger