/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
SCSI RAID host controller problemer!
Fra : ShomenNiRei
Vist : 826 gange
50 point
Dato : 19-11-04 18:11

Jeg har et problem med noget SCSI RAID host controller. Når jeg forsøger at installere et program som hedder Daemon Tools så popper en ny meddelelse frem om at der er fundet nyt hardware. Den siger den har fundet en SCSI RAID host controller! Når jeg forsøger at gå videre i installationen af dette nye hardware melder computeren fejl og går i blue screen! Jeg har forsøgt at hente driverne fra min motherboard-producents hjemmeside (shuttle) men den melder fejl i installationen af RAID uanset!
Er der nogen der kan hjælpe mig med dette problem?

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 60 point
Dato : 19-11-04 18:37

hej !
jeg mener at alcohol 120 % har somme fuktion som dt.
http://www.download.com/3120-20-0.html?qt=alcohol&tg=dl-2001
ellers er det et underligt problem du har,da dt indstaller virsulle cdrom drev der ikke har noget med raid disk at gøre.
måske er nyere dr:
http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/portal.php

Godkendelse af svar
Fra : ShomenNiRei

Dato : 19-11-04 18:53

ja alcohol 120% melder ingen fejl så det er enten dt eller min comp der fucker! men heldigvis lod jeg den stå i 5 minutter xtra og nu er DT installeret og den brokker sig ikke mere over det RAID halløj! så thx for din post - nu er probs løst :P

THX