/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjernelse af explore6
Fra : poulgrandahl
Vist : 480 gange
50 point
Dato : 19-11-04 16:34

Er der nogen der kan forklare hvordan man fjerner fuldstændigt explore 6.
Køre windows XP pro.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 19-11-04 16:47

Du kan prøve at fjerne den under tilføj/fjern programmer > tilføj/fjern windows komponenter!! Men du kan aldrig fjerne den helt da er en integreret del af winxp! Mit råd er at lade være med at forsøge!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 19-11-04 17:26

Hvorfor også fjerne den?

Hvis sagen er, at du gerne vil have en anden browser, kan det sagtens lade sig gøre,
selv om du har Internet Explore på computeren.

Selv har jeg 3 browsere: Internet Explore, Opera og Mozilla Firefox.
Det er der ikke noget problem i.

Kommentar
Fra : plb

Dato : 19-11-04 19:29

Er det explore eller internet explore du vil af med ?
For explore er dumt at forsøge at fjerne, men internet explore kan godt lade sig gøre..
men vil også gerne vide hvorfor du vil fjerne den ?
hvis det er browseren, kan du jo sagtens have flere som Rellom siger.

mvh P/lb

Kommentar
Fra : poulgrandahl

Dato : 20-11-04 00:22

Først skal i have tak for jeres interesse.
Havde problemer med min browser, så ville
jeg afinstallere den og derefter installerer den igen.
Har nu formateret hele computeren, så nu
fungerer den igen.

Godkendelse af svar
Fra : poulgrandahl

Dato : 20-11-04 00:24

Tak for svaret tedd.