/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
CS SPRAY
Fra : lars.dk
Vist : 340 gange
50 point
Dato : 19-11-04 16:31

er der nogen der ved et program hvor man kan lave sin egen spray i counter strike så når man spra kommer den man har lavet

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 19-11-04 17:52

Gå ind på www.cs.dbuus.dk der har jeg lavet en fin guide til hvordan du gør.
Du skal bare vide at det er ikke alle server der understøtter hjemmelavet spray, men de fleste gør.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

PS! Hvis du har problemer skal jeg nok prøve at hjælpe dig.

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 20-11-04 12:49

det er en go forklaring men jeg har ikke paint shop pro

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 20-11-04 18:19

Jamen, hvis du har Windows, så lav det da i Paint.
For at få den rette størrelse klik på [Billede] > [Attributter] og sæt Bredde til 128 og Højde til 64. (Husk at det skal være i PIXEL)
Der kan du så lave dit billede, og så gennem det som en .bmp fil.

Eller fortæl min hvad du godt kunne tænke dig, så skal jeg prøve at lave et billede. (Har lavet et billede for en anden før.)

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 21-11-04 21:10

vis du gider og lave en smiley der er gul med sort øjne og sort mund. jeg kan spray med
så vil det være rar

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 21-11-04 21:11

vis du gider og lave en smiley der er gul med sort øjne og sort mund. jeg kan spray med
så vil det være rart

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 22-11-04 04:07

Den er nem, den skal jeg da nok lave. Skal bare lige på arbejde først.

Mvh.
d.Buus

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 22-11-04 14:15

tak

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 22-11-04 16:06

Så er det lavet. Så skal jeg bare bruge en e-mail adr. som jeg kan sende filerne til.

Mvh.
d.Buus

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 22-11-04 16:45

min e-mail adresse er

lars_den_seje@hotmail.com

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 22-11-04 17:01

Så er de sendt.

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 23-11-04 14:30

jeg har ikke fåed nogen e-mail gider du at sende den igen

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 50 point
Dato : 23-11-04 15:21

Så er den sendt igen.

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 23-11-04 19:44

tak
men hvordan får jeg filerne frem jeg bruger msn

Godkendelse af svar
Fra : lars.dk

Dato : 23-11-04 20:41

Tak for svaret dbl. jeg har sat dem i som du beskrev og jeg sagde erstat alle der jeg lagde dem i men jeg har bare ikke fundet en server hvor man kan men det skal jeg nok finde tusind tak for hjælpen

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 24-11-04 03:56

I stedet for at vælge (Find Server) til at starte med, så prøv at klik på (New Game) og start selv et spil, så mener jeg at du kan se at det virker.

Mvh.
d.Buus

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 24-11-04 17:21

Har lige sendt dig et link til et billede, hvor du kan se at det virker. Og så er der også to nye filer, på grund af pixels fejl.

Mvh.
d.Buus