/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fejlagtigt tip om Cd kopiering
Fra : hbirk
Vist : 446 gange
1 point
Dato : 18-11-04 21:52

http://www.njl.dk/hb/musik/tema/infokiosk/default.htm

Her er reglerne for kopiering af CD'er. Det indsatte tip vedr. bibliotekslån er altså ikke helt rigtigt.... bare til orientering. Sådan er der så meget.......

Accepteret svar
Fra : TheRipley

Modtaget 11 point
Dato : 18-11-04 22:28

Beklager meget, jeg har sat tippet ind, det har været lovligt og jeg satte det ind i god tro pga. et link i en anden tråd - håber, at der er nok, der læser det her, ellers må du lave et mod tip. Hvis jeg gør det bliver jeg helt sikkert beskyldt for pointrytteri - og det var ikke meningen.

Hilsen Ripley

Godkendelse af svar
Fra : hbirk

Dato : 18-11-04 22:31

Tak for svaret TheRipley. Tja.. regler ændres med tiden

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 22:43

Ja, og jeg burde have tjekket det før jeg blandede mig, men somme tider er man altså lidt for hurtig - jeg er glad for at du reddede den, håber der er nok der har læst dit indlæg - Knus Ripley

Kommentar
Fra : hbirk

Dato : 18-11-04 22:49

Jeg har lige sat et nyt tip ind for en ordens skyld...... og nu er det altså sengetid !

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 23:10

Har prøvet at logge på, for at give dig 5 point, men den gik ikke - uf det er så pinligt
Sov godt og tak for "redningen"
Knus Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-11-04 12:58

TheRipley

Se lige dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/54127

Der er en, der ikke havde læst denne tråd.

Hvis du svarer der, fortjener du de point.

Hilsen ans og god week-end