/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
siggi her for dælen..poænger!
Fra : mango
Vist : 536 gange
500 point
Dato : 18-11-04 21:32

Hvor mange behøver du?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-11-04 23:15

hvorfor er du så gavmild? jeg vil bare han nok til at komme på 1pladsen og være kandu kongen. ej. det er gas, men jeg bliver ved med at skaffe poænger til jeg får en DVD.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 23:18

jamen jeg under dig det..jeg har en >DVD..så jeg er ligeglad..hvor mange vil du gerne have?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 23:26

skulle du ikke sove? knus Ripley - Håber siggi også læser referater

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-11-04 23:27

nå nu 500? jamen jeg ville da gerne tømme din konto, men skal vi ikke sige stop, vi må heller ikke gøre de andre misundelig bare fordi det var mig der smuglede masseødelæggelsesvåben ud af irak!

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-11-04 23:30

nej jeg skriver engelsk stil til i morgen, dejligt.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 23:37

Xyzzgy, hyggeligt med engelsk stil, jeg har bar lige sagt godnat til mango i en anden tråd - det ser ud til at vi bare bliver hængende alligevel

Kan se du er en stakkels fattig studerende, du burde få en brødrister - tror det er næste måneds præmie - men kan du ikke bare bruge en raket fra Irak???

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 23:39

ha ha.har det herligt..Ripley det her er en tråd hvor vi kan fjolle..for det er min..og jeg bestemmer

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 23:40

vi vil ikke have raketter..hverken nytårs eller noget der ligner...tror vi fik nok, både i Irak og Kolding

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-11-04 23:41

Jamen siggi
Det har ikke noget at gøre med hvor mange point du har, om du vinder en dvd.
Det har bare noget at gøre med at være den heldige der bliver udtrukket.

mvh dova

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 23:41

Pyt, det får du lov til, bare du ikke sviner nogen til - i det mindste uden grund.
Tænkte nok vi begge to alligevel synes det var lidt skægt at følge

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 23:44

Måske vitsen er for gammel -eller for led!!
Men ved I godt, at de har fået lov til at bygge fabrikken i Kolding op igen??

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 23:46

niks Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 23:48

Det må de gerne fordi den ikke mere ligger i bebygget område

Accepteret svar
Fra : xyzzygy

Modtaget 500 point
Dato : 18-11-04 23:48

øh hej dova =

som jeg har forstået det, gir de poænger man optjæner på en måned, nogle chancer for at vinde. så jo flere poænger ###PÅ EN MÅNED### jo større chance for at vinde, man skal helst ha 100000 superbananer for at vinde tror jeg. 1000 gir ca 1% chance for at vinde

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-11-04 23:49

Hwa så Siggy, hvornår sender du mig en tak? Du fik de 48 point du bad om, og nu forærer mango dig 500 oveni. Fordi jeg fortalte hende at du var ved at dø at point-mangel. Hæ - Hæ og Gnæk. Arne

Ja det vidste I ikke dova og Ripley. Men det bliver historien jo ikke ringere af.

Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 23:50

Tak for svaret xyzzygy.
   du får simpelthen hele dynen

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-11-04 23:50

fra http://kandu.dk/dk/premie.asp

Chancen for at vinde denne lodtrækning, er helt op til brugeren selv. Jo flere superpoint brugeren har optjent inden for præmieperioden, jo flere chancer har personen for at vinde.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 23:51

-og præmieperioden er stadig en måned - eller har jeg også misforstået det??

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-11-04 23:52

hende? nå da da, kan man score nå jeg har vist drukket for meget kaffe, men tak, for poænger, hvis jeg får en brødrister eller dvd skal jeg nok gi en stor takketale til jer.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 23:53

Arne: Fortæl os så historien, inden du går til af viden

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-11-04 23:54

ja altid, 30-31 dage og + 1 time i oktober

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-11-04 23:55

tror ikke det er arnes historie

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 23:55

Du er simpelthen forpligtet - jeg har lige givet dig point for to opskrifter - sender du en smagsprøve??

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 19-11-04 00:01

2 opskrifter? da kun en, eller 2 i 1 hvis man vil nøjes med en semihævner a-bombe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-11-04 00:08

siggi
Sidste måned f.eks. vandt Toupie, og hun havde kun 1 % chance og lidt over 1000 point, så det er helt tilfældigt hvem der vinder.
Og alle dem med de mange point har næsten prøvet at vinde, så det kan de vist nok ikke igen.
mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-11-04 00:09

Søde Ripley.

Historien er, at Siggy brød ind i en anden tråd og beskyldte mig for at have snydt ham for 500 point. Jeg undersøgte sagen, og påviste at han havde uret. Vi fandt så sammen ud af, at jeg muligvis havde snydt ham for 48 point. Jeg oprettede så en tråd med 48 point til Siggy, men før vi fik ben at gå på, dukkede mango op. Jeg fortalte hende om Siggys point-hunger, og derfor lavede hun denne tråd.

Alt i alt. Megen morskab. Gnæk AJ

Smagsprøver bli'r ikke sendt, kun uddelt. Love AJ

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-11-04 00:14

Siggy

Der ER 2 opskrifter, Den ene er om Julesnaps, den anden om Julegløgg.

Og smagsprøver??? NEJ prøv opskrifterne og smag selv. De er det værd. De er nemlig gennemprøvede af en god gammel Svinehund. Hæ Hæ og gnæk. AJ

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 19-11-04 00:32

hallå dova??!?!?!? er du tungnem? det er ikke HELT tilfældigt hvem der vinder. læs dog hvad kandu selv siger, hvis du får mange superpoint på i en måned, har du større chance for at vinde og vis du bare tjener 33000 har du 33% chance for at vinde.

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 19-11-04 18:19

Hvor er i trættende at høre på. Her tror jeg at jeg gør en seriøs tjeneste ved at knokle side op og s. ned for at hjælpe folk, som har et problem (siden hedder altså også Kan Du )og så er der folk som taler om en sk... dvd. ok......!!!
Der er masser af konkurrencer overalt på nettet, hvor man kan vinde en hel bil(dyt båt )
Mvh. la

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-11-04 18:52

hej la

Nu er det jo så bare for sjov..

Siggy er jo bare en knægt som godt kunne tænke sig en DVD...og nu er det her altså smalltalk..og her laver vi fis og ballade!

Her behøver man ikke nødvendigvis hjælpe hinanden

Håber du overlever
venligst mango

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-11-04 01:08

Jo det er tilfældigt siggy! Tro mig! Ellers havde jeg siddet med alle brødristerne!

Øhhh Mango? Det er altså sexualitet den her katagori, og det har kostet mig 50 points at se tråden!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-11-04 01:27

tedd..dem får du da bare i en anden tråd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-11-04 10:35

ja jeg ved heller ikke hvorfor jeg fik lagt den herind *LOL*
Hmm måske man skulle blive lidt sexet så?

Siggy har du nogen problemer du vil snakke om, ang. dit sexliv *LOL* ?

*blink*