/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
profiler
Fra : ultra2
Vist : 415 gange
50 point
Dato : 18-11-04 19:15

blindwrite profiler
hvad laver den og hvodan bruges den ?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-11-04 19:53

Det er et brænderprogram, som Clone/cd/dvd til at brænde kopisikrede CDèr og DVDèr
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 18-11-04 22:34

hvad har clone med det at gøre det er vel til blindwrite
sidder det og køre i baggrunden eller hvad

Kommentar
Fra : plb

Dato : 18-11-04 22:44

"hvad har clone med det at gøre det er vel til blindtwrite" - pallebhansen kom bare med et eksempel på et program der var lidt mere kendt og kunne det samme.
jeg har aldrig prøvet det, men hvis det også er en emulater, som fx Alcohol 120% så kører det i baggrunden ja...

mvh P/lb

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 18-11-04 22:48

jeg var lidt for hurtig til at svare. ja det var kun et eksempel undskyld.
ved ikke om det er en emulator. kan ikke læse engelsk godt nok til at forstå hvad den siger.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 18-11-04 23:10

CloneCD og blindwrite profiler er brænderprogrammer, som virker på en lidt anden måde end Nero, som ellers er det mest udbredte brænderprogram.
De virker, hvis man skal forklare det populært, ved at brænde "bit for bit", altså de læser om den orginale cd har et et-tal eller et nul, og prøver ikke at gætte sig til noget.
Så hvis man har en kopisikret CD, er de tit bedre til at lave en kopi, selvom de åbenbart også kan fejle.
CloneCD og blindwrite, er kun en del af de "kopi", brænderprogrammer der er på markedet, men clonecd er den mest populære, og bedste af alle, efter manges mening.
De er ikke emulatorer som alcohol, som laver et virutuel drev (Et kunstigt cd-drev der ligger på harddisken, og hvor spilCDèn er lagt over på, og som bilder, spillet ind at orginalCDèn stadig ligger i cd-rom drevet)
NB: Til kopiering af DVDèr bruges Nero i versioner over 6, eller CloneDVD
MEN: For at få fuld udbytte af clonecd eller cloneDVD, skal brænderen understøtte så mange funktioner(Standarder) som muligt, det er en hel videnskab, som der kan læses mere om hos http://www.gamecopyworld.com/
Og om de mange kopiværktøjer: http://cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_utils.shtml
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-11-04 02:34

Palle

Du er en skamplet på Kandu. I din iver for at vise hvor dygtig du er, underviser du kriminelle elementer. Skam dig.

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 19-11-04 07:43

Tak for svaret pallebhansen.