/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Jukeboks på pc
Fra : pepsimax
Vist : 502 gange
100 point
Dato : 18-11-04 14:45

Hej

Jeg skal holde en fest og vil genne bruge mp3
Filer på min harddisk.

Hvilket program er nemmest at bruge også
Må det gerne ligne en jukeboks

Mvh

Pepsimax

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 18-11-04 14:54

Hej.
Jeg har dog ingen bud på en "spille", som ligner en jukebox, men jeg har selv brugt Winamp med stort held. Det er et dejligt program at arbejde med. Man kan indlæse f.eks. en hel harddisk med musik, og då bagefter bladre og vælge som man behager.
God fest.
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-04 15:45

du kig på musicmatch den ligner godt

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 18-11-04 18:16

Brug DJ2000. http://dj2000.215software.com/. Det er det suverænt bestde musikafspillerprogram jeg kender. Det giver et nemt overblik over musikken på pc'en. Og til fester har programmet en ganske snedig "party-mode" - når den er slået til, kan man kun sætte ting i kø på afspilningslisten, men ikke ændre på rækkefølgen af numrene eller stoppe et nummer før det er slut.

/Jqb

Kommentar
Fra : Ravn_k01

Dato : 19-11-04 08:09

HEj Pepsimax

Musicmatch er helt klart den ligne en jukebox mest, man køre simpelt hen alle sin mp3'er ind i listen og kan så sætte det sammen ligesom man vil, med ligeså mange sange man vil.

Jeg bruge selv programmet både som afspiller og som cd creatot du får lige linket til den gratis version. (forskellen på den gratis og den købte er fx hastigheden du brænder med). Men denne her version kan det du skal bruge.

http://www.musicmatch.com/

go for it :)

Ravn_k