/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Til severino
Fra : bentjuul
Vist : 415 gange
200 point
Dato : 17-11-04 18:38

Jeg mener at disse point tilhører dig http://www.kandu.dk/dk/spg/53675

Kom med en kommentar så får du dine 200 point.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 210 point
Dato : 17-11-04 19:59

Jeg Takker ærbødigst

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 17-11-04 20:03

Tak for svaret severino. Det var jo dig og emesen der havde besvaret spørgsmålet og i skal ha' hvad der er jeres.
Fortsat god aften

//bentjuul

Kommentar
Fra : severino

Dato : 17-11-04 20:25

Ja Bent Juul, det er som at få julegaver på forskud.
Uanset point, så hjælper jeg gerne andre med det som jeg ved lidt om.
Men jeg kan også blive lidt "små hys" på alle dem der stiller spørgsmål og noget de med lethed kunne finde ved at søge lidt på nettet.
Og så er der dem der stiller de mest underlige spørgsmål, uden at definere problemet, bar en lille bitte smule.
I øvrigt har jeg lagt mærke til, at hvis det er en dame der stiller spørgsmål, så er tålmodigheden ubegrænset.
Men sådan er der jo så meget.
Tak alligevel!

Severino