/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Creative Sound Blaster live 5,1.hjælp
Fra : steffen15
Vist : 478 gange
200 point
Dato : 17-11-04 17:09

hej min computer kan godt finde mit lydkort men! selv om jeg har instalert drivern så kan den ikke finde drivern???
hva fanden skal jeg gøre har prøvet næsten alt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-11-04 17:40

Er din computer en PC eller en LT? Og er dit lydkort internt eller Eksternt?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-11-04 18:14

Du skal jo installere det medfølgende program der følger med på CD.
Så kan du teste og instille dine højtalere/udgange:
Start/alle programmer/creative/xxxxx/diagnostics
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : lexion

Dato : 18-11-04 09:12

jeg havde det samme problem,efter en uge med forskellige drivers fandt jeg ud af det var bundkortet der var problemet,det var en soundconnect der skulle flyttes
Mvh Lex

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 18-11-04 14:54

det er Eksternt og har brugt cd en??

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 18-11-04 14:54

det er Eksternt og har brugt cd en??

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-11-04 15:02

Det lyder som om du har gjort noget forkert. Afinstaller skidtet og prøv så igen. Denne gang skal du følge den medfølgende installations-vejledning minutiøst. Jeg ved godt at "rigtige mænd læser ikke manualer", men det er altså smart. Jeg har selv et lydkort magen til dit. Ingen problemer. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 18-11-04 15:53

hmm har gjordt som man skal! men den finder osse det man den kan ikke finde drivern?? som er instalert?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-11-04 16:00

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-11-04 17:17

Jeg har også en Creative 5,1 der virker udemærket.
Har du set i enhedshåndtering, om alt er OK, og husk at deaktivere et evnt. lydkort som ligger på bundkortet, det er mit gæt på der er noget der konflikter, og jeg forstår ikke den ikke skal kunne finde driveren, det kan du jo også fortælle den i enhedshåndtering, hvor driveren ligger?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 18-11-04 18:23

hvor ligger den drivern hen?? windows/drivers? der er 100000 drivere
`???

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 18-11-04 18:38

Den ligger på CDèn, men du kan også gå til http://www.creative.com/products/welcome.asp?category=1
For at hente den sidste nye driver til dit kort.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : steffen15

Dato : 17-12-04 19:09

Tak for svaret pallebhansen.